MèhLamsribbetjes![]()
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MèhLamsribbetjes![]()
![]()
Nee, geen mèh meer.

Greny volgt.Ik zal het u binnen paar weken met zekerheid te zeggen maar ze voelen wel kwaliteitsvol aan.
Andere glimlach, mijn 20 paar identieke zwarte sokken zijn aangekomen.
Al de rest gaat weg, dan zit ik niet meer iedere keer 50 shades of sokken bij mekaar te zoeken aan het wasmachine.
Als het goeie zijn moogt ge ze linken!
Ik volg. Ik ben mijn 50 shades of sokken ook beu.
Ik koop altijd de essentials van de WE, maar ik heb de indruk dat die nogal snel kapotgaan.
Ik heb deze gekocht : https://www.amazon.nl/gp/product/B07GB6KJL4/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o06_s00?ie=UTF8&psc=1Greny volgt.
Die toe knee vond ik wel zalig...
In de ardennen blijft ie wel liggen... ik voorspel het nieuws van de komende dagen:
"overrompeling in de dardennen, we vragen mensen met drang om thuis te blijven, het wildparkeren zorgt voor gevaarlijke toestanden"
"madeleine (47): ja maar tis wel schoon hé, en we zien al ni veel sneeuw in belgië"
vtm reporter: "hebben jullie hiervoor speciaal verlof genomen?"
madeleine: "nee, wij werken niet"
"Karel (38): ja, met de energieprijzen zagen we veel zwarte sneeuw, maar nu willen we ook es witte zien, ahahahaha, eddem?"

VrijdagDertiende maand komt eraan.![]()

Ja, dat vind ik wel sjiek."Louche" als "loesj" geschreven zien staan
![]()
Hoort dit niet thuis in ergernis van de dag?"Louche" als "loesj" geschreven zien staan
![]()
Ja, dat vind ik wel sjiek.
De overheid die er meer van krijgt dan jezelfDertiende maand komt eraan.![]()

Zelfstandige life zodat je juist niks krijgtDe overheid die er meer van krijgt dan jezelf![]()
![]()