Je glimlach van vandaag

De Sint is hier al langsgekomen, en hij had speelgoed bij voor de kinderen, maar ook wat lekkers voor de iets oudere kinderen. Man man man, daar zat een nieuwigheid bij van chocolade, en ik denk dat ik weet waar hij het heeft gaan halen. Komt van een lokale chocolatier bij ons in de buurt (ze hebben ook wat winkels in een aantal grotere steden).

Dus effe reclame maken, maar mannekeslief, die combinatie is lekker van hazelnoot praliné en dan die crumble van Speculaas. :drool:

Ik moet mij inhouden om het niet in één keer op te peuzelen. Lang geleden dat chocolade mij zo heeft gesmaakt... :love:

Andere glimlach, mijn 20 paar identieke zwarte sokken zijn aangekomen.
Al de rest gaat weg, dan zit ik niet meer iedere keer 50 shades of sokken bij mekaar te zoeken aan het wasmachine.

Als het goeie zijn moogt ge ze linken!

Ik volg. Ik ben mijn 50 shades of sokken ook beu.

Ik koop altijd de essentials van de WE, maar ik heb de indruk dat die nogal snel kapotgaan.

Ik heb deze gekocht : https://www.amazon.nl/gp/product/B07GB6KJL4/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o06_s00?ie=UTF8&psc=1
Voorlopig is het nog allemaal ok.

Deze kreeg zeer goede reviews, en ik heb te veel ervaring gehad met gekochte sokken waarbij ik nadat ik ze uitdeed de pluisjes uit mijn tenen mocht peuteren. Al heb ik ze wel iets goedkoper gekocht dan ze nu staan.

Beckham geniet van het uitzicht , zijn madam kan het niet echt apprecieren

316136047_504624968373711_2360615463752363469_n.jpg

In de ardennen blijft ie wel liggen... ik voorspel het nieuws van de komende dagen:

"overrompeling in de dardennen, we vragen mensen met drang om thuis te blijven, het wildparkeren zorgt voor gevaarlijke toestanden"

"madeleine (47): ja maar tis wel schoon hé, en we zien al ni veel sneeuw in belgië"
vtm reporter: "hebben jullie hiervoor speciaal verlof genomen?"
madeleine: "nee, wij werken niet"

"Karel (38): ja, met de energieprijzen zagen we veel zwarte sneeuw, maar nu willen we ook es witte zien, ahahahaha, eddem?"
:rofl:

Terug
Bovenaan