Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alle, uw nickname alle eer aan gedaan.Mijn panini album voor t wk gevuld, en dat van een collega ook meteen. Ondertussen nog wat van mijn inzet terug en 220 stickers verkocht aan 10ct. per stuk (als je ze moet nabestellen is t 30 ct.) ikke happy en een paar collectioneurs hopelijk ook. Effe een handeltje gehouden in den dreamland
Ik had na 5 minuten de ontbrekende stickers en stond daar gewoon 2 a 3 uur te verkopen,
De ene na de andere kwam vragen, kon bekan ni weggeraken

Maar ik ben gene ruigen das, is eerder een inside joke datteAlle, uw nickname alle eer aan gedaan.![]()
Moet je die tegenwoordig nabestellen?Mijn panini album voor t wk gevuld, en dat van een collega ook meteen. Ondertussen nog wat van mijn inzet terug en 220 stickers verkocht aan 10ct. per stuk (als je ze moet nabestellen is t 30 ct.) ikke happy en een paar collectioneurs hopelijk ook. Effe een handeltje gehouden in den dreamland
Ik had na 5 minuten de ontbrekende stickers en stond daar gewoon 2 a 3 uur te verkopen,
De ene na de andere kwam vragen, kon bekan ni weggeraken
De Sint, op 12 november?Goed doorgedaan aan de zolderisolatie vandaag, voldaan gevoel!
Oja en de Sint is weg, dus nu weer tijd voor:
Bekijk bijlage 15073
Is ook per post als je ze nabestelt, maar via siteMoet je die tegenwoordig nabestellen?
Mijn laatste stickerboek is van het WK 1998. Ik weet nog dat als je toen nog maar een bepaald aantal stickers moest hebben, je gewoon een formulier kon invullen met welke je nog nodig had dat je opstuurde naar Panini. Daarna stuurden zij die gewoon op met de post.
Satoshi*Na 25 jaar heeft Ash eindelijk het Pokemon World Championship gewonnen!
Alle volwassenen zitten nu huilend achter hun beeldscherm

Dat gebeurt meestal als een naam niet 'lekker bekt' volgens de marketinglui.Satoshi*
Waarom kreeg die in andere werelddelen een andere naam? (Bij ons dus want Satoshi is origineel).![]()
Dat snap ik maar ik vind Satoshi niet zo slecht klinken. Ash is wel meer Engels gericht dan dat is waar.Dat gebeurt meestal als een naam niet 'lekker bekt' volgens de marketinglui.
De gezelligheid drupt er vanafGoed doorgedaan aan de zolderisolatie vandaag, voldaan gevoel!
Oja en de Sint is weg, dus nu weer tijd voor:
Bekijk bijlage 15073

Satoshi*
Waarom kreeg die in andere werelddelen een andere naam? (Bij ons dus want Satoshi is origineel).![]()
Ja dat wel. Maar toen moest je er niks voor betalen, dacht ik. Formulieren opsturen en zaten ze tijd later gratis in de bus.Is ook per post als je ze nabestelt, maar via site

11 November! Niets dan voordelen!De Sint, op 12 november?
Gij zijt zeker in januari al daar met paaseieren?
Kennis van me wiens vriendin blijkbaar de horizontale paringsdans bij een ander exemplaar doet/deed.
"hoe ge een bus kond keren in heur kut"
Enkele visuele uitdrukkingen die ik nog niet kende, bedankt daarvoorAls je die haar verstand in een vogel steekt vliegt em achteruit bij wijze van spreken.

De Sint, op 12 november?
Gij zijt zeker in januari al daar met paaseieren?
De enige écht Sint, Sint-Maarten, komt op 11 november. Dat is pas een kindervriend, cadeautjes brengen op een dag waarop je ALTIJD verlof hebt en een hele dag met je nieuwe speelgoed kan spelen. Niet die smeerlap van een sinterklaas waarbij je 5 kansen op 7 hebt dat ie het speelgoed op een schooldag brengt, mag je een uurke naar je nieuw speelgoed kijken en vervolgens "daaaag, je moet naar school, moehahaha"
Who hurt you, honey?
Ok boomerDe enige écht Sint, Sint-Maarten, komt op 11 november. Dat is pas een kindervriend, cadeautjes brengen op een dag waarop je ALTIJD verlof hebt en een hele dag met je nieuwe speelgoed kan spelen. Niet die smeerlap van een sinterklaas waarbij je 5 kansen op 7 hebt dat ie het speelgoed op een schooldag brengt, mag je een uurke naar je nieuw speelgoed kijken en vervolgens "daaaag, je moet naar school, moehahaha"