Je glimlach van vandaag

De eerste speelgoedcatalogus zat in de bus.
I_Am_Never_Gonna_Financially_Recover_From_This.jpg

HR die zijn mond voorbijgepraat heeft over het feit dat ik opslag krijg. Ik had het niet verwacht, en het grappige is dat mijn 2 managers constant bezig zijn van "We proberen iets te doen voor jou, maar we kunnen nog niet zeggen wat." "We hadden opslag gevraagd maar hij is niet goedgekeurd" etc etc

Officiële evaluaties zijn pas binnen een maand, dus het is een maand lang "they don't know that I know" :evil:

Eens kijken hoe ver ik ze uit hun kot kan lokken de komende weken :p

Fysiek - Digitaal zitten ze in de cloud en hebben we er zo'n 5.800. 🙈 😇
Ow snap. En ik dacht dat ik hier veel foto's van de dochter had. Nu merk ik wel op dat dit met de jaren verminderd en ze het zelf ook niet meer zo leuk vindt. Gaat ze met haar handjes voor haar hoofd zitten.

Heel leuk, zo'n boek om door te bladeren. Ik moet daar ook eens tijd voor maken.

We hebben ook héél wat foto's, maar als we fotoboeken maken ben ik voorstander van 'less is more'. Liever 30 héél mooie foto's dan 300 middelmatige.

Ow snap. En ik dacht dat ik hier veel foto's van de dochter had. Nu merk ik wel op dat dit met de jaren verminderd en ze het zelf ook niet meer zo leuk vindt. Gaat ze met haar handjes voor haar hoofd zitten.

Heel leuk, zo'n boek om door te bladeren. Ik moet daar ook eens tijd voor maken.
Met dat ze tien weken te vroeg geboren is, en een hele tijd op de couveuse-afdeling gelegen heeft, vroegen de grootouders dagelijks een fotoverslag. We zijn blijven dagelijks foto's maken, al was het maar om de ander een foto te kunnen sturen terwijl die op het werk is.

@Avondland Snap ik volledig, ik normaal ook. Maar de dochter is zo fotogeniek dat ik moeilijk keuzes kan maken. 😇

HR die zijn mond voorbijgepraat heeft over het feit dat ik opslag krijg. Ik had het niet verwacht, en het grappige is dat mijn 2 managers constant bezig zijn van "We proberen iets te doen voor jou, maar we kunnen nog niet zeggen wat." "We hadden opslag gevraagd maar hij is niet goedgekeurd" etc etc

Officiële evaluaties zijn pas binnen een maand, dus het is een maand lang "they don't know that I know" :evil:

Eens kijken hoe ver ik ze uit hun kot kan lokken de komende weken :p
Ik januari krijg je er een mooie 10% bij.

Heb je zeker verdiend.

Fysiek - Digitaal zitten ze in de cloud en hebben we er zo'n 5.800. 🙈 😇
Soms heb ik heimwee naar de tijd dat alle fotografie analoog was.

Uw rolletje had maximum 36 foto’s.

Je moest nog nadenken voordat je de foto nam. Nu kan je klikken á volenté en hopen dat er iets deftig tussenzit.

(/grumpy old man mode)

Terug
Bovenaan