Oldskooler
Well-known member
Was er maar een nestor in de kamer.zo'n ervaringsdeskundige?
Dan konden we eens vergelijken met de foto.
Maar nee, dat gaan we onszelf niet aandoen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was er maar een nestor in de kamer.zo'n ervaringsdeskundige?
Dat ging inderdaad verbazend vlot. Ook hier een glimlach.Gemakkelijk tickets voor Rammstein kunnen kopen, om 10 na 10 was het al gepiept.
Waar gevonden? Ben ook al lang op zoek.Na 3 maanden zoeken voor ee hyena met een snare rond zijn nek eindelijk succes vanavond. Zo iets is toch altijd een grote opluchting.

Fysieke albums of van die digitale die je zo om de 5 jaar nog eens openklapt als je toevallig de map tegenkomt?Foto-albums van de dochter gevuld. 600 foto's en 't spook is net 13 maanden oud.![]()
Foto-albums van de dochter gevuld. 600 foto's en 't spook is net 13 maanden oud.![]()

Ge hebt het vlaggen, uw roeping is gekomen.Der stak een krantje van Kerk en leven in men bus.
Waarom?![]()
Fysiek - Digitaal zitten ze in de cloud en hebben we er zo'n 5.800.Fysieke albums of van die digitale die je zo om de 5 jaar nog eens openklapt als je toevallig de map tegenkomt?

Ow snap. En ik dacht dat ik hier veel foto's van de dochter had. Nu merk ik wel op dat dit met de jaren verminderd en ze het zelf ook niet meer zo leuk vindt. Gaat ze met haar handjes voor haar hoofd zitten.Fysiek - Digitaal zitten ze in de cloud en hebben we er zo'n 5.800.![]()
![]()
Met dat ze tien weken te vroeg geboren is, en een hele tijd op de couveuse-afdeling gelegen heeft, vroegen de grootouders dagelijks een fotoverslag. We zijn blijven dagelijks foto's maken, al was het maar om de ander een foto te kunnen sturen terwijl die op het werk is.Ow snap. En ik dacht dat ik hier veel foto's van de dochter had. Nu merk ik wel op dat dit met de jaren verminderd en ze het zelf ook niet meer zo leuk vindt. Gaat ze met haar handjes voor haar hoofd zitten.
Heel leuk, zo'n boek om door te bladeren. Ik moet daar ook eens tijd voor maken.

Ik januari krijg je er een mooie 10% bij.HR die zijn mond voorbijgepraat heeft over het feit dat ik opslag krijg. Ik had het niet verwacht, en het grappige is dat mijn 2 managers constant bezig zijn van "We proberen iets te doen voor jou, maar we kunnen nog niet zeggen wat." "We hadden opslag gevraagd maar hij is niet goedgekeurd" etc etc
Officiële evaluaties zijn pas binnen een maand, dus het is een maand lang "they don't know that I know"
Eens kijken hoe ver ik ze uit hun kot kan lokken de komende weken![]()
Ja ik heb wat vloeren gepoetst tijdens dat thuiswerken.Eind oktober in je tuin zitten in de ligstoel met een goed boek en een Duvel in de hand ... het kan slechter, dat thuiswerken.
Index al gehad in juliIk januari krijg je er een mooie 10% bij.
Heb je zeker verdiend.
dus nop, komt er weldegelijk bovenopSoms heb ik heimwee naar de tijd dat alle fotografie analoog was.Fysiek - Digitaal zitten ze in de cloud en hebben we er zo'n 5.800.![]()
![]()