Je glimlach van vandaag

IMG-20221022-WA0012.jpg

:lol:

Ik zit een tijdje alleen thuis, dus ik dacht: nu is het de moment om de zetel eens helemaal te reinigen (aangezien die voornamelijk door mijn vriend gebruikt wordt*).

Het wassen van de hoezen was een werk van niets, maar eventjes onderschat wat voor een absolute zooi het ging zijn om die hoezen terug rond de kussens te krijgen. Eerst beneden zitten klungelen, maar dat was al helemaal onmogelijk omdat mijn hond dacht dat het speelworstelen was en om de haverklap met een pluche ging lopen; dan naar boven verhuisd en daar nog een uur kussens in hoezen zitten proppen.

1666541217500.png

Bon, de zetel is gewassen, dus ik ben een contente mens.

*nee, niet omdat hij op de zetel moet slapen :eviltongue:

Best decision ever. Kudos!

Hier ondertussen 14 jaar gestopt. Cold turkey van 1 pakje l&m per dag.
Ik rookte de laatste jaren 1 (gewoon) pakje per 2 weken ongeveer, soms meer soms minder. Veelal in sociale context (lees: alcohol) en nooit tijdens de werkuren bv. Dus qua kwantiteit was ik allerminst een verstokte kettingroker. Needless to say is géén sigaretten roken uiteraard altijd een stap vooruit.

Ik ben tevreden want op dit moment raakt het eigenlijk ook zelfs mijn koudste kleren niet. :)

Erg voor de slachtoffers etc, maar ik vond de verwoording wel grappig:
"De bestuurder had de speed pedelec wellicht te laat gezien"... Het is te hopen he, anders zou het wel een rotstreek zijn om iemand aan te rijden die je wel gezien had.

"De bestuurder had de speed pedelec wellicht te laat gezien"... Het is te hopen he, anders zou het wel een rotstreek zijn om iemand aan te rijden die je wel gezien had.
Ik heb ook al getwijfeld om er ene van de baan te rijden. Dus het klopt wel.

Als deze sticker op hun auto hangt wordt het verdacht:
marbled-product-background_1.jpg

Gisteren hier aanwezig. Help hier al eens voor als vrijwilliger en doe geregeld mijn bijdrage. Knap om te zien wat mensen kunnen verwezenlijken voor anderen 🥳

Gisteren hier aanwezig. Help hier al eens voor als vrijwilliger en doe geregeld mijn bijdrage. Knap om te zien wat mensen kunnen verwezenlijken voor anderen 🥳
Ik wil ook wel eens gratis voor het goede doel op uw wezen timmeren :lol:

Op aanraden van @Visenya ben ik de laatste dagen eens wat gaan lezen in de dating-thread.
Momenteel sta ik zo een 20-tal pagina's achter maar het lijkt op een dumpster fire waar ik niet van kan wegkijken. :LOL:

Eigenlijk ... als je erover nadenkt is het wel luguber. De mens die naar een ruimte gaat waar allemaal versneden dierenlijken liggen die hij met smaak gaat opeten. Een soort aaseter, de slachters zelf buiten rekening geouden.
Puur rationeel denk ik dat er veel zaken luguber zijn aan vleesconsumptie, het is dan ook een beetje een kwestie van er niet over doordenken (ook voor mij), omdat ik graag een lekker stuk vlees eet.

Puur rationeel denk ik dat er veel zaken luguber zijn aan vleesconsumptie, het is dan ook een beetje een kwestie van er niet over doordenken (ook voor mij), omdat ik graag een lekker stuk vlees eet.

Binnen x-aantal jaren gaan de mensen niet verstaan hoe wij ooit zo barbaars konden zijn, terwijl we dat eigenlijk diep vanbinnen ook beseffen en het toch laten passeren.

Terug
Bovenaan