Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(al rookte ik sowieso al weinig)Best decision ever. Kudos!4 weken gestopt met roken.(al rookte ik sowieso al weinig)
Feels good man.
Ik rookte de laatste jaren 1 (gewoon) pakje per 2 weken ongeveer, soms meer soms minder. Veelal in sociale context (lees: alcohol) en nooit tijdens de werkuren bv. Dus qua kwantiteit was ik allerminst een verstokte kettingroker. Needless to say is géén sigaretten roken uiteraard altijd een stap vooruit.Best decision ever. Kudos!
Hier ondertussen 14 jaar gestopt. Cold turkey van 1 pakje l&m per dag.

Gefeliciteerd, je behaalde 7/10 of meer.
Ik heb ook al getwijfeld om er ene van de baan te rijden. Dus het klopt wel.Erg voor de slachtoffers etc, maar ik vond de verwoording wel grappig:
"De bestuurder had de speed pedelec wellicht te laat gezien"... Het is te hopen he, anders zou het wel een rotstreek zijn om iemand aan te rijden die je wel gezien had.
www.trudocs.be

Ik wil ook wel eens gratis voor het goede doel op uw wezen timmeren![]()
Fighters Against Cancer halen recordbedrag op: "600 jaar bak en 600 jaar unief samen kunnen veel!"
In deze Truiense turbulente tijden, zijn de Fighters Against Cancer blij dat ze Sin City nog eens op een positieve manier in de schijnwerpers kunnen plaatsen. Afgelopen zondag overhandigde de FAC maar liefst 158.000 euro plechtig aan de door hun gekozen initiatieven. Het leeuwendeel van de...www.trudocs.be
Gisteren hier aanwezig. Help hier al eens voor als vrijwilliger en doe geregeld mijn bijdrage. Knap om te zien wat mensen kunnen verwezenlijken voor anderen![]()

Eigenlijk ... als je erover nadenkt is het wel luguber. De mens die naar een ruimte gaat waar allemaal versneden dierenlijken liggen die hij met smaak gaat opeten. Een soort aaseter, de slachters zelf buiten rekening geouden.
Puur rationeel denk ik dat er veel zaken luguber zijn aan vleesconsumptie, het is dan ook een beetje een kwestie van er niet over doordenken (ook voor mij), omdat ik graag een lekker stuk vlees eet.Eigenlijk ... als je erover nadenkt is het wel luguber. De mens die naar een ruimte gaat waar allemaal versneden dierenlijken liggen die hij met smaak gaat opeten. Een soort aaseter, de slachters zelf buiten rekening geouden.
Puur rationeel denk ik dat er veel zaken luguber zijn aan vleesconsumptie, het is dan ook een beetje een kwestie van er niet over doordenken (ook voor mij), omdat ik graag een lekker stuk vlees eet.