Je glimlach van vandaag

Ik dacht eens gelezen te hebben dat, waar vrouwen consistent mannen aantrekkelijk vinden die niet te hard verschillen in leeftijd, bij mannen dat gewoon rond de 25 blijft liggen. Ik weet niet meer hoe serieus dat onderzoek was, maar de uitleg lag dan bij vruchtbaarheid en dergelijke primitieve beweegredenen.
:)
Ah, de Leonardo grafiek.

5c8929cadd086120820a26b2

Ah, de Leonardo grafiek.

5c8929cadd086120820a26b2
In ieder geval wel een duidelijke 'vervaldatum' die vastligt op 25 jaar.

Misschien is het gewoon een kwestie van tijd voordat Leonardo 'gecancelled' wordt, wanneer enkele van zijn ex'en afkomen met 'ja hij hielp me met mijn carrière in ruil voor seks'. (tis niet eens bedoeld als grap :unsure: )

Ik dacht eens gelezen te hebben dat, waar vrouwen consistent mannen aantrekkelijk vinden die niet te hard verschillen in leeftijd, bij mannen dat gewoon rond de 25 blijft liggen. Ik weet niet meer hoe serieus dat onderzoek was, maar de uitleg lag dan bij vruchtbaarheid en dergelijke primitieve beweegredenen.

Uiteraard is er dan een markt voor het verkopen van de fantasie dat zo'n jonge aantrekkelijke dame gek loopt van verlepte grijsaards :)
Ja heb ik ook al gelezen, heeft ermee te maken dat dit de ideale leeftijd is om succesvol te paren. En het doel van de man is om zijn zaad te verspreiden bij zoveel mogelijk vrouwtjes om het voortbestaan van onze soort te bestendigen.

Spijtig genoeg zijn we al eeuwenlang geïndoctrineerd om in eeuwe liefde te geloven, zie ook de discussies bv in de "Hoe regel je jouw financiën met jouw partner?" thread.

Dumbells met losse gewichten gevonden.
De nieuwe in mijne plaatselijke shop is wel ni de snuggerste.

Had al gebeld of ze dumbells hadden. "nee, alles op tot april"

Vandaag was ik in de buurt dus binnen gesprongen voor ne zwaardere kettlebell.
Maar die waren op. "alles op tot april"

Ik kijk wat rond en gvd daar liggen die dumbbells. 🤣

Je zou kunnen zeggen dat hij een beetje... dumb was!

*badum tssh*

Ja maar ja, jij vroeg naar dumbbells. Hij had enkel halters.

Laatst bewerkt:
En dan krijg ik de opmerking dat mijn moppen te flauw zijn. Maja, ik ga niet te hard klagen, straks ist weer story-time over penissize en grandpa-sex.

Wat kan ik zeggen ... Als jij [email protected] hebt, is er niemand anders die [email protected] heeft.

Mijn e-mail adres is [email protected]. Ik neem een abo bij hln en gebruik [email protected]. Na een week krijg ik advertenties voor erectiepillen in mijn inbox gericht aan [email protected]. Dan weet ik dat hln mijn e-mail adres doorverkocht heeft aan een erectiepillenverkoper.
Ik hoor dat vaak zeggen, maar dat omzeilen is 1 lijn code (re.sub(r'\+[^)]*@', '@', email)), dus ik geloof er niet in dat ze alles tussen '+' & '@' niet zouden strippen voor ze emails zouden doorverkopen.

Deze ochtend wakker geschoten om 6u20 en ik had niet door dat het weekend was. Meestal gaat de wekker hier om 5u40, dus was al bijna te laat. Direct recht geschoten, koffie gezet, handdoek gaan halen zodat ik me vlug op't werk kon douchen (zonder douche geraak ik niet wakker en hier was er geen tijd meer voor). En ik zat al in de auto toen ik doorhad dat het zaterdag was (om 6u45). Op zich een ergernis, maar ik heb erna nog wel 3 uur kunnen slapen :love:

Deze ochtend wakker geschoten om 6u20 en ik had niet door dat het weekend was. Meestal gaat de wekker hier om 5u40, dus was al bijna te laat. Direct recht geschoten, koffie gezet, handdoek gaan halen zodat ik me vlug op't werk kon douchen (zonder douche geraak ik niet wakker en hier was er geen tijd meer voor). En ik zat al in de auto toen ik doorhad dat het zaterdag was (om 6u45). Op zich een ergernis, maar ik heb erna nog wel 3 uur kunnen slapen :love:
Ooit wel eens iets soortgelijks meegemaakt. Had een nachtje doorgedaan en toen ik de volgende dag van het werk kwam was ik doodop. Mij even neergelegd voor een dutje. Schiet ik plots wakker en zie ik op de wekkerradio dat het 7u was. Denkende dat ik te laat was voor het werk mij in 7 haasten klaargemaakt en toen ik in de auto klaarzat om van de oprit te rijden zag ik plots spelende kinderen op het straat. Was nogal vreemd op dat uur... tot ik me realiseerde dat het 7PM was :unsure:

Geweldig gevoel eenmaal je het beseft. Zelfde met om 3u wakker worden, terwijl je denkt dat het 7u is.

Had tot zes jaar na mijn laatste schooljaar, enkele keren per jaar dat ik wakker werd en gefrustreerd was dat ik naar school moest.
Twee uur later op werk was ik gefrustreerd dat ik daar zat en nog met weemoed te denken aan de schooljaren.

Terug
Bovenaan