Je glimlach van vandaag

Maar belangrijker, vandaag van mijn liefje de tas (mok) van Pink Floyd waar zaterdag mijn koffie in geserveerd was, kado gekregen. :love: (allez, niet die tas he, maar een andere maar toch dezelfde. ge snapt het wel he. )

trump-speaking.gif

Het is vandaag allemaal infotainment geworden. Luchtig, flitsend, schijnbaar-serieus-maar-toch-niet-helemaal. Deelname van politici aan spelletjesprogramma's of interviews in Dag Allemaal ... het brengt ze dichter bij de mens en uit hun ivoren toren, maar het kantelt vaak naar de verkeerde kant.

De dag dat De Wever in een pandapak over zijn eigen voeten struikelde, was het finaal naar de filistijnen met het serieus nemen van politici op tv.

Mr S is in slaap gevallen bij de Faites Entrer L’Accusé over de bijl-moord op Camille Kolber in Luxemburg. Ik luister met een half oor mee en de naam van die verdachte komt mij toch bekend voor (Treffaingy is niet zo veel voorkomend). Ik ben FB bevriend met die mens, nog klapkes mee gedaan. Cool, Mr S zal morgen weer vragen waar hij toch weer mee getrouwd is 😊

Dat mijn Instagram na 2 jaren "shadowban" terug aan het groeien is. Ondertussen wel 10 000 volgers kwijt ofzo maar sinds vorige week toch al 0.3 growth. Hopelijk blijft het duren en is het niet voor eventjes.

Dus gij post gewoon goeie photoshops van fake games? :eek: Gat in de markt precies!
Maten van mij volgen u ook 😅
Wel ik maak ze ook :unsure:
Maar de laatste 2 jaar doe ik gewoon veel reposts aangezien ik amper likes kreeg.
Vroeger had ik soms 14 000 likes op een post, tot voor kort mocht ik al blij zijn met 400 ofzo.
Ik zag ook aan de stats dat maar 1% van mijn volgers mijn posts zag, dus enorm demotiverend.

Maar de laatste 2 jaar doe ik gewoon veel reposts aangezien ik amper likes kreeg.
Vroeger had ik soms 14 000 likes op een post, tot voor kort mocht ik al blij zijn met 400 ofzo.
Ik zag ook aan de stats dat maar 1% van mijn volgers mijn posts zag, dus enorm demotiverend.
Het insta algoritme is echt om zeep.
Zeker nu ze op die reels hebben ingezet en tiktok2 willen zijn.

Fuck dat… ik wil gewoon foto’s posten en zien.
Voor filmpjes is er een ander medium :/

Het insta algoritme is echt om zeep.
Zeker nu ze op die reels hebben ingezet en tiktok2 willen zijn.

Fuck dat… ik wil gewoon foto’s posten en zien.
Voor filmpjes is er een ander medium :/
Facebook is ook echt een trainwreck. Onlangs had ik 43 (yes, drieënveertig) posts na elkaar die ofwel sponsored of suggested waren zonder iets te zien dat ik effectief volgde. Gewoon verschrikkelijk.

Ik krijg nu ganse dagen groepen en posts van Rings of Power en House of the Dragon te zien, bomvol spoilers :sop:
Thanks Zuckerberg.

Yes, algoritme is echt fucked up. Denk dat mijn engagement ook met 60-80% is terug gevallen.
Kreeg meer bereik toen ik 5-10 keer minder volgers had.

Yes, algoritme is echt fucked up. Denk dat mijn engagement ook met 60-80% is terug gevallen.
Kreeg meer bereik toen ik 5-10 keer minder volgers had.
Verschrikkelijk he. Het erge is dat ik nog al eens een account heb gehad met 30K volgers en van de ene op de andere dag was dat ook gedaan.
En dan voor elke 10 volgers die ik bij kreeg gingen er 150 weg. Die heb ik dan uiteindelijk gedelete.

Hier had ik er nu nog wel genoeg om nog altijd naar events te mogen gaan en dingen te krijgen maar de motivatie is er wel volledig uit.

Terug
Bovenaan