Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd al geweten dat die zender de duivel is.de komst van VTM was daar de start van.
Het is vandaag allemaal infotainment geworden. Luchtig, flitsend, schijnbaar-serieus-maar-toch-niet-helemaal. Deelname van politici aan spelletjesprogramma's of interviews in Dag Allemaal ... het brengt ze dichter bij de mens en uit hun ivoren toren, maar het kantelt vaak naar de verkeerde kant.

Ik was blij met mijn 300 volgersDat mijn Instagram na 2 jaren "shadowban" terug aan het groeien is. Ondertussen wel 10 000 volgers kwijt ofzo maar sinds vorige week toch al 0.3 growth. Hopelijk blijft het duren en is het niet voor eventjes.

Ah, link?Dat mijn Instagram na 2 jaren "shadowban" terug aan het groeien is. Ondertussen wel 10 000 volgers kwijt ofzo maar sinds vorige week toch al 0.3 growth. Hopelijk blijft het duren en is het niet voor eventjes.

Ah, link?![]()
www.instagram.com
Dus gij post gewoon goeie photoshops van fake games?
Gat in de markt precies!
Wel ik maak ze ookDus gij post gewoon goeie photoshops van fake games?Gat in de markt precies!
Maten van mij volgen u ook![]()

Het insta algoritme is echt om zeep.Wel ik maak ze ook
Maar de laatste 2 jaar doe ik gewoon veel reposts aangezien ik amper likes kreeg.
Vroeger had ik soms 14 000 likes op een post, tot voor kort mocht ik al blij zijn met 400 ofzo.
Ik zag ook aan de stats dat maar 1% van mijn volgers mijn posts zag, dus enorm demotiverend.
Facebook is ook echt een trainwreck. Onlangs had ik 43 (yes, drieënveertig) posts na elkaar die ofwel sponsored of suggested waren zonder iets te zien dat ik effectief volgde. Gewoon verschrikkelijk.Het insta algoritme is echt om zeep.
Zeker nu ze op die reels hebben ingezet en tiktok2 willen zijn.
Fuck dat… ik wil gewoon foto’s posten en zien.
Voor filmpjes is er een ander medium :/
Wel ik maak ze ook
Maar de laatste 2 jaar doe ik gewoon veel reposts aangezien ik amper likes kreeg.
Vroeger had ik soms 14 000 likes op een post, tot voor kort mocht ik al blij zijn met 400 ofzo.
Ik zag ook aan de stats dat maar 1% van mijn volgers mijn posts zag, dus enorm demotiverend.
Verschrikkelijk he. Het erge is dat ik nog al eens een account heb gehad met 30K volgers en van de ene op de andere dag was dat ook gedaan.Yes, algoritme is echt fucked up. Denk dat mijn engagement ook met 60-80% is terug gevallen.
Kreeg meer bereik toen ik 5-10 keer minder volgers had.
Lijkt me gevaarlijkna vele mislukte pogingen, is het eindelijk gelukt om tickets naar de zon te boeken voor het allerheiligenverlof.
Ach, tis @Charon , niet Icarus.Lijkt me gevaarlijk