Je glimlach van vandaag

Ne huurauto in Griekenland. Kunnen we die achterlaten op de luchthaven?

Jaja geen enkel probleem. Vlucht om zeven uur das rond vijf uur ginder? Ja laat de sleutel maar onder de mat liggen. K zal dieje dag tegen negen uur is komen zien :lol: .

De manier waarop ze werken zijn aan het doen in de buurt van het Rogierplein:

Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet.
Duidelijk iets dat ze dus wel vaker doen.

Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet.
Aangezien de last een zwaar en bewegend voorwerp is die ook nog eens drilboor heeft komen er heel wat dynamische krachten op de telescopische kraan en chain slings terecht.
Ik hoop voor hun dat hun heismateriaal zwaar overgedimensioneerd is.

Indien er iets zou breken aan die opstelling is het onmogelijk om de veiligheid van die gek in die container te garanderen.
Ik zou de risk assessment van die veiligheidscoordinator wel eens willen zien.

Maar ja.. het is de bouw hé. Who cares?
Al genoeg gekkigheden gezien zoals bvb volk vervoeren naar boven op zo'n verhuisplatformpje, gasten die op object staan terwijl ze het hijsen, etc.

Aangezien de last een zwaar en bewegend voorwerp is die ook nog eens drilboor heeft komen er heel wat dynamische krachten op de telescopische kraan en chain slings terecht.
Ik hoop voor hun dat hun hijsmateriaal zwaar overgedimensioneerd is.

Indien er iets zou breken aan die opstelling is het onmogelijk om de veiligheid van die gek in die container te garanderen.
Ik zou de risk assessment van die veiligheidscoordinator wel eens willen zien.

Maar ja.. het is de bouw hé. Who cares?
Al genoeg gekkigheden gezien zoals bvb volk vervoeren naar boven op zo'n verhuisplatformpje, gasten die op object staan terwijl ze het hijsen, etc.
Jij gelooft dat een bedrijf als sarens zijn reputatie op het spel zou zetten omdat er een of andere gek wat in een container wil hangen met een kraan? Dat is allemaal gekeurd en aangepast voor het werk. Het is op die manier of met een 3.5 ton kraan op de trappen rijden en je al brekend een weg naar beneden werken. Geef mij dan toch maar de veiligheid van een container die vast hangt aan iets wat je niet afbreekt.

Jij gelooft dat een bedrijf als sarens zijn reputatie op het spel zou zetten omdat er een of andere gek wat in een container wil hangen met een kraan?
Ik geloof inderdaad dat Sarens dat niet direct zou doen. Die zijn wat zuiniger op hun materiaal.
In de artikels is het kraanverhuurbedrijf Megamax uit Limburg die hun materiaal hiervoor verhuurt.

In Zuid Afrika maken ze soms wel eens fouten op hun berekeningen.
images

Puur ramptoerisme, maar toch een gniffeltje waard. 😁

De zoon begint net aan tafel een nieuw liedje te zingen:
Happy birthday to you
In de wei staat geen koe
Die ligt op de barbecue
Lekker biefstuk voor you

Ik kon mij gewoon niet serieus houden,slappe lach, spaghetti door de neus geblazen enal

binnen 2 weken, een 50 jarig bestaan van firma waar we veel mee samen werken.

feestje met walking dinner, en s'avonds komt 2 FABIOLA. damn what a blast to the past.

alvast begonnen met hun liedjes nog es op te leggen.

ik kijk er naar uit :D

Terug
Bovenaan