Je glimlach van vandaag

Lopen in een kledingwinkel en de jongste wil een knuffel. Ik buk mij en geef hem een knuffel. De oudste ziet dat en springt in mijn nek waardoor ik ni direct weer kan rechtstaan zonder 1 van de 2 te laten vallen.
Ik zie die kerel van de winkel afgelopen komen en zie hem denken: die gast is zich achter da rek aant wegsteken en vanalles aant pikken. Hij ziet mij en wat ik bezig ben, vertraagt en doet alsof ie nonchalant kleren gaat goedhangen. :lol:

Eerste haardvuur van het jaar, altijd gezellig maar wel het eerste jaar dat het ‘bewust’ met doel van minder chauffage is.
66522305-550B-433D-B4F3-447F8400DAB0.jpeg

Als kind hadden we zo een gigantische gietijzeren houtstoof en daarboven lag dan als schoorsteenmantel een zware houten balk. Toen mijn ouders het huis verkocht hebben was er al 10j een gascasette ipv houstoof maar op mijn laatste dag toch nog eens heel bewust aan die balk staan snuiven omdat die geur pure nostalgie en mooie herinneringen betekent voor mij... Dus als ik houtvuur zie, is het automatisch de geur van die balk die ik ruik. 😍

Kmoet zeggen dat het ook veel afhangt van wat ze stoken. @zwarten heeft nu al een aantal keer zijn stoof aangestoken en weinig hinder van. Buur op de hoek daarentegen met zijn "ik doe niet mee met restophaling"-mentaliteit :sick: .
Gewoon opletten als het ietwat zoet geroosterd begint te ruiken en ge Zwarten al efkes niet gezien hebt, dan is er eentje longpig aan het maken.

Als kind hadden we zo een gigantische gietijzeren houtstoof en daarboven lag dan als schoorsteenmantel een zware houten balk. Toen mijn ouders het huis verkocht hebben was er al 10j een gascasette ipv houstoof maar op mijn laatste dag toch nog eens heel bewust aan die balk staan snuiven omdat die geur pure nostalgie en mooie herinneringen betekent voor mij... Dus als ik houtvuur zie, is het automatisch de geur van die balk die ik ruik. 😍
Hmmm, fijnstof.

homer-simpson.gif

Zojuist ontdekt dat scarlet ondertussen zijn limiet van 500GB voordat je op smalband terecht komt omhoog gepompt heeft naar 3TB.

Al was tijdens corona die limiet van 500Gb tijdelijk afgeschaft. Maar toch leuk en een glimlachje waard.

Terug
Bovenaan