Chelark007
Well-known member
Wat men al niet doet voor een vrouw in uniformGratis koffie gekregen van een vriendelijke uitbater nadat ik mijn portefeuille thuis was vergeten.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat men al niet doet voor een vrouw in uniformGratis koffie gekregen van een vriendelijke uitbater nadat ik mijn portefeuille thuis was vergeten.

Wat men al niet doet voor een vrouw in uniform![]()
Het was de wanhoop in mijn ogen, mijn glimlach en het uniform!Of hij zag dat ze het echt nodig had en durfde niet anders.
Het was de wanhoop in mijn ogen, mijn glimlach en het uniform!
Op het UZ in Gent hebben ze zo een heel gebouw afgebroken. Over meerdere weken. Ik snap niet dat de veiligheidscoördinator daar niks op zei.De manier waarop ze werken zijn aan het doen in de buurt van het Rogierplein:
Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet.De manier waarop ze werken zijn aan het doen in de buurt van het Rogierplein:
Met een theelepel?Gratis koffie gekregen van een vriendelijke uitbater nadat ik mijn portefeuille thuis was vergeten.
Aangezien de last een zwaar en bewegend voorwerp is die ook nog eens drilboor heeft komen er heel wat dynamische krachten op de telescopische kraan en chain slings terecht.Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet.
Jij gelooft dat een bedrijf als sarens zijn reputatie op het spel zou zetten omdat er een of andere gek wat in een container wil hangen met een kraan? Dat is allemaal gekeurd en aangepast voor het werk. Het is op die manier of met een 3.5 ton kraan op de trappen rijden en je al brekend een weg naar beneden werken. Geef mij dan toch maar de veiligheid van een container die vast hangt aan iets wat je niet afbreekt.Aangezien de last een zwaar en bewegend voorwerp is die ook nog eens drilboor heeft komen er heel wat dynamische krachten op de telescopische kraan en chain slings terecht.
Ik hoop voor hun dat hun hijsmateriaal zwaar overgedimensioneerd is.
Indien er iets zou breken aan die opstelling is het onmogelijk om de veiligheid van die gek in die container te garanderen.
Ik zou de risk assessment van die veiligheidscoordinator wel eens willen zien.
Maar ja.. het is de bouw hé. Who cares?
Al genoeg gekkigheden gezien zoals bvb volk vervoeren naar boven op zo'n verhuisplatformpje, gasten die op object staan terwijl ze het hijsen, etc.
Ik geloof inderdaad dat Sarens dat niet direct zou doen. Die zijn wat zuiniger op hun materiaal.Jij gelooft dat een bedrijf als sarens zijn reputatie op het spel zou zetten omdat er een of andere gek wat in een container wil hangen met een kraan?
Ach ja, leergeld.In Zuid Afrika maken ze soms wel eens fouten op hun berekeningen.
![]()

+ de operator in de kraan heeft een helm aan.Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet.
Duidelijk iets dat ze dus wel vaker doen.

Gisteren tomahawk gegeten 39 euro/kg. Heb 46 euro betaald voor mijn "stukje" vlees.Beschrijf het eten daar aub.
).