Je glimlach van vandaag

Vriendin die zich kapot schaamt, maar fantastisch begin van de vakantie.

Komen op Brussels airport, 4 incheckbalies + 1 voor premium class en 1 voor Business class. Omdat het wat druk was stuurt zo'n medewerkster ons naar die gast van de business class incheckbalie die niks aan het doen was.
Ik denkende dat ik grappig ben "Ah mogen de business vliegen vandaag?" 😂

Die gast "van mij mag dat, er is nog plaats genoeg, maar moet ge aan het vliegtuigpersoneel vragen"

Aan de boarding zeg ik tegen men vriendin, nu ga ik de ook vragen hè.
"Doe nu belachelijk, stel u nie aan" "ge maakt u belachelijk"

Uiteraard, den deze toch naar die medewerkers en ik zeg "ja uw collega aan de incheck van de business zei dat er nog wel plaats was, maar dat we het aan jullie moesten vragen. We hebben een gewoon economy ticket, maar omdat het zo druk was.. en tis ons verlovingsreis..."

2 minuten op die pc bezig "Ja hoor, voor ons geen probleem, meer dan plaats genoeg. 1e keer dat u met ons vliegt mijnheer?"

Air Belgium, jullie zijn fucking helden. 12u vlucht in business ipv economy! 😎😎
BG style!

(Ik heb gisteren ook n mailtje gestuurd naar ons hotel voor n kamerupgrade te vragen,als ze dat weet maakt ze me af 😂 uitkomst zien we morgen wel)

Vriendin die zich kapot schaamt, maar fantastisch begin van de vakantie.

Komen op Brussels airport, 4 incheckbalies + 1 voor premium class en 1 voor Business class. Omdat het wat druk was stuurt zo'n medewerkster ons naar die gast van de business class incheckbalie die niks aan het doen was.
Ik denkende dat ik grappig ben "Ah mogen de business vliegen vandaag?" 😂

Die gast "van mij mag dat, er is nog plaats genoeg, maar moet ge aan het vliegtuigpersoneel vragen"

Aan de boarding zeg ik tegen men vriendin, nu ga ik de ook vragen hè.
"Doe nu belachelijk, stel u nie aan" "ge maakt u belachelijk"

Uiteraard, den deze toch naar die medewerkers en ik zeg "ja uw collega aan de incheck van de business zei dat er nog wel plaats was, maar dat we het aan jullie moesten vragen. We hebben een gewoon economy ticket, maar omdat het zo druk was.. en tis ons verlovingsreis..."

2 minuten op die pc bezig "Ja hoor, voor ons geen probleem, meer dan plaats genoeg. 1e keer dat u met ons vliegt mijnheer?"

Air Belgium, jullie zijn fucking helden. 12u vlucht in business ipv economy! 😎😎
BG style!

(Ik heb gisteren ook n mailtje gestuurd naar ons hotel voor n kamerupgrade te vragen,als ze dat weet maakt ze me af 😂 uitkomst zien we morgen wel)
Geen idee waarom ze zich kapot schaamt. Je hebt het toch maar weer mooi voor elkaar :) Niemand doet er uiteindelijk verlies aan.

Iets op HLN over leraar met dikke pree en vastgoedinvesteringen. Moest denken aan een klasanekdote van vroeger. Geschiedenisleraar aan het bord iets aan 't opschrijven, vlak voor de les geroezemoes, zegt er ene "Ik zag dieje van fysica de schoolgarage binnenrijden met nen dikken bak, wauw." Docent stopt met schrijven, draait zich om met krijt in de hand, er schiet vuur uit z'n ogen en hij zegt kurkdroog: "Voor meneer V.D.M. is een auto geen vervoersmiddel maar een statussymbool."

@Tomski heeft hier altijd fier zijn rekeningen van het frituur laten zien. Dat waren rekeningen waarmee een doorsnee gezin de energierekeningen betaalt. En daarom is hij geen BG materiaal, teveel geld opgedaan aan vleeskes in 't frituur...
Oops, hij stond nog in de quotes dus dacht ik dat jij te veel vleesjes gekocht had.

Iets op HLN over leraar met dikke pree en vastgoedinvesteringen. Moest denken aan een klasanekdote van vroeger. Geschiedenisleraar aan het bord iets aan 't opschrijven, vlak voor de les geroezemoes, zegt er ene "Ik zag dieje van fysica de schoolgarage binnenrijden met nen dikken bak, wauw." Docent stopt met schrijven, draait zich om met krijt in de hand, er schiet vuur uit z'n ogen en hij zegt kurkdroog: "Voor meneer V.D.M. is een auto geen vervoersmiddel maar een statussymbool."

Ik snap niet dat volwassen mensen zo reageren tegen kinderen over een collega :lol:
Some people.

Iemand op interventie had zijn lolbroek aan. Verslag van iemand die een hert aangereden heeft: wij vermoeden dat het dier niet op tijd heeft gehert waardoor het is aangereeën. 👌

Terug
Bovenaan