Je glimlach van vandaag

Ok, deze week zat onze wc afvoer verstopt, die loopt onder de keuken door naar buiten naar een controleput en zo verder naar een septische put en overloop. Is niet de eerste keer, oud huis, die afvoeren liggen niet ideaal en die controleput loopt vaak niet goed door waardoor de buis onder het huis verstopt zit met serieuze geurhinder in de keuken en eetplaats tot gevolg.

Gisteren buiten alles open gesmeten en met de hogedrukreiniger erin zitten spuiten, heb (nog) geen rioolrat maar met de spuit er zo diep mogelijk in werkt ook, al is het nogal een gedoe om zo op je knieën aan die strontputten te zitten foefelen.

Nu kan je je afvragen, moet dit dan niet in de ergernissen thread? Nee dus, het moment dat je plots die verstopte buizen en put ziet ontstoppen en die kak en papier plots als een zot begint door te lopen en uit die buizen stroomt, smells like victory. :love:
ik dacht dat victory anders ruikt.

Het feit dat je aan de Colruyt uw lege kar terug aan iemand die toekomt kunt doorgeven...
In volle Coronacrisis moest die altijd eerst weer ontsmet worden, nu kan ik er iemand content mee maken en moet ik zelf niet helemaal terug naar het rek met die kar.

Mijn eigen tikfout: ik ben absoluut geen liefhebber van Beyoncé en toen ik daarnet een referentie tikte zat ik mis en stond er Begoncé. Freudiaanse vertikking.

1662789257741.png

Terug
Bovenaan