Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Ik zou eerder denken een Steven of Karel.Ik had niet verwacht dat uw naar Tom was. Ge lijkt mij eerder ne Julien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou eerder denken een Steven of Karel.Ik had niet verwacht dat uw naar Tom was. Ge lijkt mij eerder ne Julien.
Ik heb moeite om te snappen wat hier grappig aan is.
Rustig blijven, het is maar een mopke dus niet te serieus nemen. Het is de situatie die als buitenstaander grappig is, zeker als je je dan gaat inbeelden hoe dat er moet uitgezien hebben. We moeten nu niet rechtschapener gaan doen dan de paus.Ik heb moeite om te snappen wat hier grappig aan is.
Die vrouw is idd een dwerg, 112 cm hoog.
En die wordt tijdens het uitoefenen van haar publieke functie uitgelachen vanwege haar handicap.
Nogmaals, ik snap niet wat daar grappig aan is.
Idem hier, wel maar voor 1 jaar maar meer dan 54 EUR al wtfDe autokeuring weer voor 2 jaar overleefd![]()

Foei. Ah zo, lachen met gehandicapte mensen.
--
Zijn er geen verhalen over arme mensen waar we mee kunnen lachen?
En dan komen er etters stoefen met hun sociaal tarief.Nee, maar dat komt wel later op het jaar.
Nieuwe items in het brutoloontopic: hoeveel bedraagt je energierekening? Kwestie van het nettobedrag op het eind van het jaar correct te houden nietwaar?
Ok ik zal het proberen uit te leggen. De dwerg van amper 112cm groot beoefend globaal bekeken, best een serieuze en welgerespecteerde job.Ik heb moeite om te snappen wat hier grappig aan is.
das niet erg niet iedereen heeft dezelfde humor. Toch bedankt voor het melden.Ik heb moeite om te snappen wat hier grappig aan is.
Die vrouw is idd een dwerg, 112 cm hoog.
En die wordt tijdens het uitoefenen van haar publieke functie uitgelachen vanwege haar handicap.
Nogmaals, ik snap niet wat daar grappig aan is.
De keuring wordt tegenwoordig gedaan door OekraïnersIdem hier, wel maar voor 1 jaar maar meer dan 54 EUR al wtf![]()

Het was zelfs 56,50 -_-De keuring wordt tegenwoordig gedaan door Oekraïners![]()
Alleen is het een getuige die haar uitlachte, geen collegaOk ik zal het proberen uit te leggen. De dwerg van amper 112cm groot beoefend globaal bekeken, best een serieuze en welgerespecteerde job.
Haar collega en tegenstander in dit geval, die deze zelfde serieuze "ambt" bekleed(vermoedelijk een volgroeid persoon) gedraagt zich als een kind en zet zowel zichzelf als zijn collega daarbij een beetje te kakken. Niet erg professioneel.
Ironisch genoeg word hij door zijn infantiel gedrag zo aangeklaagd door iemand dat er feitelijk door veel mensen zelfs per abuis nog zal worden bekeken als een kind(zeker vanop een afstand).
Ik bedoel dit is primo humor hoor. Ik ga niet zeggen van de hoogste plank, want dat zou verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden als een sneer naar de knappe kleine dame uit 2012.
Maar het hangt toch zeker op ooghoogte van een gemiddeld persoon.
Ook het feit dat een advocaat eender wat zingt naar een tegenstander is al best grappig. Het slachtoffer hoeft daarom zelfs geen beperkingen te hebben. Al brengt het wel een extra dimensie natuurlijk, zoals'k al had uitgelegd.
Idem hier, wel maar voor 1 jaar maar meer dan 54 EUR al wtf![]()

Da’s wel lief eh @MulanDat er een paar kleurrijke members terug zijn, maakt mij eigenlijk wel goedgezind.![]()
Aja just.Da’s wel lief eh @Mulan