Je glimlach van vandaag

Rare mix tussen glimlach en ergernis maar zit op een openbaar toilet waar een man binnen komt die net gebeld wordt. Hij neemt op en gaat dan keiluid naar het grote toilet met meerdere “URRGGH”, “AARHH” kreten, terwijl hij blijft bellen met zijn beller. :unsure:

Rare mix tussen glimlach en ergernis maar zit op een openbaar toilet waar een man binnen komt die net gebeld wordt. Hij neemt op en gaat dan keiluid naar het grote toilet met meerdere “URRGGH”, “AARHH” kreten, terwijl hij blijft bellen met zijn beller. :unsure:
Wat een power play!

Ik herinner me nog altijd hoe ik als beginnende thesisstudent met mijn dagelijke begeleider ging eten, en we beiden nog stopten in het toilet. Gaat hij zo'n hokje binnen en begon die gewoon een gesprek over hoe de experimenten verliepen terwijl je vanalles in het water hoorde plonsen.

The horror. The HORROR.

Wilde nu echt es stoppen met mij overal te volgen?
Ik heb u daar al es over aangesproken hé.

Wilde nu echt es stoppen met mij overal te volgen?
Ik heb u daar al es over aangesproken hé.
You can e-step, but you can’t hide.

0A65B8E4-4E76-40C5-A1A7-BF19A856E65B.png

Onderschrift op HLN, bij een foto in een artikel over maanlandingen:

Neil Armstrong en Edwin E. Aldrin plantten op 20 juli 1969 een Amerikaanse vlag op de maan. Slechts tien anderen zetten ooit voet op aarde. Op een dertiende persoon is het nog zeker enkele jaren wachten.

Laatst bewerkt:
Glimlach nu niet precies.
Maar sinds een paar maand doe ik de avondwandeling met de hond gedeeltelijk over het kerkhof.
Daar zitten toch ook wat tragische en tegelijk misschien zelfs mooie verhalen verscholen achter die zerken.
Hoe vaak ik partners samen zie liggen waarvan de ene soms 20-30-40 jaar na de andere pas sterft (veelal vrouwen die hun man dan ook blijkbaar "trouw" blijven).
Soms gebeurt het zelfs dat er nog een jong kind mee begraven is. Dus eerst je kind verliezen, dan je man en dan nog 20 jaar lang "alleen" blijven. Ik weet niet of ik dat een mooi liefdesverbond moet noemen of er diep triest van worden.
Ook een graf met 3 kinderen van hetzelfde gezin, jonge slachtoffers van de bombardementen op Runkst,...
Toch allemaal ongelooflijk wat sommige mensen moeten meemaken.
In Zwijnaarde is er een kleine rij kindergraven. 1 daarvan liggen 5 kinderen of zo van hetzelfde gezin. Allemaal griep of zo waarschijnlijk.

Terug
Bovenaan