Oldskooler
Well-known member
Regen. Ik was bijna vergeten hoe dat rook als er regen valt op droge grond.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Regen. Ik was bijna vergeten hoe dat rook als er regen valt op droge grond.![]()
Wat een power play!Rare mix tussen glimlach en ergernis maar zit op een openbaar toilet waar een man binnen komt die net gebeld wordt. Hij neemt op en gaat dan keiluid naar het grote toilet met meerdere “URRGGH”, “AARHH” kreten, terwijl hij blijft bellen met zijn beller.![]()
Rare mix tussen glimlach en ergernis maar zit op een openbaar toilet waar een man binnen komt die net gebeld wordt. Hij neemt op en gaat dan keiluid naar het grote toilet met meerdere “URRGGH”, “AARHH” kreten, terwijl hij blijft bellen met zijn beller.![]()
You can e-step, but you can’t hide.Wilde nu echt es stoppen met mij overal te volgen?
Ik heb u daar al es over aangesproken hé.
Neil Armstrong en Edwin E. Aldrin plantten op 20 juli 1969 een Amerikaanse vlag op de maan. Slechts tien anderen zetten ooit voet op aarde. Op een dertiende persoon is het nog zeker enkele jaren wachten.
Klopt toch, Neil + Edwin + 10? Of mis ik iets?Onderschrift op HLN, bij een foto in een artikel over maandlandingen:
"voet op aarde" veronderstel ik. Want 12 mensen op de maan klopt inderdaad dacht ik.Klopt toch, Neil + Edwin + 10? Of mis ik iets?
Onderschrift op HLN, bij een foto in een artikel over maandlandingen:
Ahja, los over gelezen haha"voet op aarde" veronderstel ik. Want 12 mensen op de maan klopt inderdaad dacht ik.
Ik vind het grappiger dat @SilentSpring precies denkt dat dit een maandelijkse activiteit is.
HLN bevestigt de conspiracy theorieën: de Amerikanen zijn nooit op de maan geweest en dat is allemaal op aarde gefilmdOnderschrift op HLN, bij een foto in een artikel over maandlandingen:

In Zwijnaarde is er een kleine rij kindergraven. 1 daarvan liggen 5 kinderen of zo van hetzelfde gezin. Allemaal griep of zo waarschijnlijk.Glimlach nu niet precies.
Maar sinds een paar maand doe ik de avondwandeling met de hond gedeeltelijk over het kerkhof.
Daar zitten toch ook wat tragische en tegelijk misschien zelfs mooie verhalen verscholen achter die zerken.
Hoe vaak ik partners samen zie liggen waarvan de ene soms 20-30-40 jaar na de andere pas sterft (veelal vrouwen die hun man dan ook blijkbaar "trouw" blijven).
Soms gebeurt het zelfs dat er nog een jong kind mee begraven is. Dus eerst je kind verliezen, dan je man en dan nog 20 jaar lang "alleen" blijven. Ik weet niet of ik dat een mooi liefdesverbond moet noemen of er diep triest van worden.
Ook een graf met 3 kinderen van hetzelfde gezin, jonge slachtoffers van de bombardementen op Runkst,...
Toch allemaal ongelooflijk wat sommige mensen moeten meemaken.
Wat te rap getypt blijkbaar/Ninja'ed door autocorrect"voet op aarde" veronderstel ik. Want 12 mensen op de maan klopt inderdaad dacht ik.
Ik vind het grappiger dat @SilentSpring precies denkt dat dit een maandelijkse activiteit is.
Is een nickname hé, dacht ge echt dat zijn ouders hem Buzz genoemd hadden?Wat te rap getypt blijkbaar/Ninja'ed door autocorrect
Ik heb precies ook altijd gehoord dat het Buzz Aldrin i.p.v. Edwin Aldrin was.

Ik had niet verwacht dat uw naar Tom was. Ge lijkt mij eerder ne Julien.Indiërs van de helpdesk![]()
![]()