Beter. Trump.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter. Trump.
racist!Dat er een paar kleurrijke members terug zijn, maakt mij eigenlijk wel goedgezind.![]()
Net niet, anders wou ik enkel de witte members terug!racist!
zalig. Kan hij eindelijk die fotos doorsturen.Beter. Trump.
Kwa gas was hitler toch vrijgeviger….Waarom moeten 100 ? 200 ? 300 ? miljoen Europeanen het slachtoffer zijn van Poetin? Waarom kunnen we die niet afzetten / in de gevangenis steken of zelfs doden? No offence maar heel dat gas verhaal is het begin van zeer zware armoede in heel Europa. Dit zijn Hitler toestanden op een bepaalde manier. Die ‘makkelijk’ opgelost kunnen worden.
Wie zien nu wel dat die Duitsers zoveel jaar later nog altijd heel afhankelijk zijn van gas.Kwa gas was hitler toch vrijgeviger….

nu snap ik waarom die kerel altijd zo gestressed was, vond het altijd al een rare kwibus, maar dit tart toch wel alle verbeelding 
is nu toch nie zo heel gek toch?Dan nu een dwaas liftavontuur. Ik stond in de lift, komt een andere gast binnen. Droeg een zwarte joggingbroek. Ik zag een blauw lijntje op die broek. Ik dacht bij mezelf: ik ga dit lijntje volgen. Groot was mijn verbazing toen ik het logo van Club Brugge zag. Ik begon dan direct te lullen over de zéér historische match van gisteren: "Aah Club Brugge, gij zijt zeker supporter, ja ik zen er ook ene. Match van gisteren gezien? Jaja, tegen de Deutsers, da emme ze goe geflikt eh. Diene Sylla is wel ne goeie."
En dan die kerel met een schaapachtige grijns: "Quoi? Je suis francophone."
Toen brak mijn blauw-zwarte boerenklomp helemaal.
En ik wou nog vragen waarom hij voor Brugge heeft gekozen, maar toen moest ik eraf.
Ik kijk enorm uit naar onze volgende ontmoeting.

)Maar Vlamingen die iets hebben met Standard, dat heeft nog een traditie. In de jaren 60 toen Anderlecht alles won en ineens kwam Standard piepen met Van Moer. En dan later de Gerets. Nog later in iets mindere mate Defour. Dat zijn dan toch coryfeeën.Brugge zet daar dan Englebert, Meunier en Blondel tegenover, geen slechte spelers, maar dat is toch iets anders.Dus nee, ik versta het niet goed, als Brusseleir of Waal voor Brugge supporteren. Laat staan dat ge in een joggingbroek met Club logo naar uw werk komt. Ik vind dat intrigerend om één of andere reden en had graag willen weten waarom.is nu toch nie zo heel gek toch?
ik ben toch ook een Standard fan al heel mijn leven dus
(terwijl ik op 8 km van Brugge woon)
Dan nu een dwaas liftavontuur. Ik stond in de lift, komt een andere gast binnen. Droeg een zwarte joggingbroek. Ik zag een blauw lijntje op die broek. Ik dacht bij mezelf: ik ga dit lijntje volgen. Groot was mijn verbazing toen ik het logo van Club Brugge zag. Ik begon dan direct te lullen over de zéér historische match van gisteren: "Aah Club Brugge, gij zijt zeker supporter, ja ik zen er ook ene. Match van gisteren gezien? Jaja, tegen de Deutsers, da emme ze goe geflikt eh. Diene Sylla is wel ne goeie."
En dan die kerel met een schaapachtige grijns: "Quoi? Je suis francophone."
Toen brak mijn blauw-zwarte boerenklomp helemaal.
En ik wou nog vragen waarom hij voor Brugge heeft gekozen, maar toen moest ik eraf.
Ik kijk enorm uit naar onze volgende ontmoeting.

Er zijn Noord-Fransen die elke twee weken afzakken naar Brugge zelfs, terwijl ze daar ook mooie ploegen hebben.Maar Vlamingen die iets hebben met Standard, dat heeft nog een traditie. In de jaren 60 toen Anderlecht alles won en ineens kwam Standard piepen met Van Moer. En dan later de Gerets. Nog later in iets mindere mate Defour. Dat zijn dan toch coryfeeën.Brugge zet daar dan Englebert, Meunier en Blondel tegenover, geen slechte spelers, maar dat is toch iets anders.Dus nee, ik versta het niet goed, als Brusseleir of Waal voor Brugge supporteren. Laat staan dat ge in een joggingbroek met Club logo naar uw werk komt. Ik vind dat intrigerend om één of andere reden en had graag willen weten waarom.