Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie rijdt er nu zijn gras al af?Ja want iedereen in uw meeting hoort graag de grasmaaier van uw buren.

Wat doet een tipster precies?In 2009/2010 heb ik als tipster "gewerkt" voor een goksite. Sinds kort is de betalende service stop gezet en worden alle tipsters die nog geld open hadden staan vergoed. Krijg ik plots een mailtje dat ik nog 70 euro tegoed had en het naar mijn paypal wordt overgeschreven. Er zijn nog doodeerlijke mensen op deze aardbol![]()
Wat is een tipster op een goksite?In 2009/2010 heb ik als tipster "gewerkt" voor een goksite. Sinds kort is de betalende service stop gezet en worden alle tipsters die nog geld open hadden staan vergoed. Krijg ik plots een mailtje dat ik nog 70 euro tegoed had en het naar mijn paypal wordt overgeschreven. Er zijn nog doodeerlijke mensen op deze aardbol![]()
Begrijp het nog niet volledig, ben dan ook een leek met goksites.Het type goksite dat ik bedoel is een site waar mensen hun weddenschappen komen posten. Tips dus, vandaar tipster. Geen bwin ofzo.
Op veel van dat soort sites heb je een open gedeelte en als je het goed doet ga je naar het gesloten gedeelte, dat dan betalend is.
Ik zit met een ander probleem.Ik vind vooral lullig omdat ge nu ni kunt zien of 't schoon vrouwkes zijn of ni met 't gezicht half bedekt. Not gonna lie.
Dat is volledig correct.Begrijp het nog niet volledig, ben dan ook een leek met goksites.
Je bedoelt dat je mensen helpt met gokken (je geeft ze tips) en als jij veel goede tips geeft, dan je naar een betalend gedeelte waar ze betalen voor jouw tips?
Ook al paar keer voorgehadIk zit met een ander probleem.
Om 1 of andere reden, als ik een mondmasker draag, denken mijn hersenen dat ik ook een zonnebril draag.
Als gevolg wil ik wel eens "heeeeeeeeeel subtiel" staren naar zomers vrouwelijk schoon. En als ze dan beginnen terug kijken besef ik pas dat ik geen zonnebril draag.
Al sjans dat ze me niet kunnen zien blozen door dat mondmasker.

Vrouwen kicken daar op! De dames hier gaan dat zo meteen bevestigen.Ik zit met een ander probleem.
Om 1 of andere reden, als ik een mondmasker draag, denken mijn hersenen dat ik ook een zonnebril draag.
Als gevolg wil ik wel eens "heeeeeeeeeel subtiel" staren naar zomers vrouwelijk schoon. En als ze dan beginnen terug kijken besef ik pas dat ik geen zonnebril draag.
Al sjans dat ze me niet kunnen zien blozen door dat mondmasker.
Da's zoals een decolleté tot aan hun navel aandoen, en dan onder uw voeten krijgen omdat je durft kijkenVrouwen kicken daar op! De dames hier gaan dat zo meteen bevestigen.

Idd. Als ik dat zou dragen, weet ik ook dat men gaat kijken.Da's zoals een decolleté tot aan hun navel aandoen, en dan onder uw voeten krijgen omdat je durft kijken![]()
Pas maar op, subiet een warn voor verheerlijking van geweld!Vrouwen kicken daar op! De dames hier gaan dat zo meteen bevestigen.