Je glimlach van vandaag

Ik denk meer Burt?

the-big-bang-theory-dependence-7.jpg

Diablo 2: resurrected :love:
Na Starcraft en Age Of Empires nu den deze.
Nu nog Curse of Monkey Island en ik kan weer een heel jaar covid aan...

Het weekend is zalig. :love2:

Gisteren met de fiets naar het stadscentrum getrokken om daar op mijn eentje nog eens - hipstergewijs - wat winkeltjes te doen. Koffiebonen gehaald bij de speciaalzaak, mijn voorraad edelgistvlokken aangevuld bij de verpakkingsvrije winkel, een (voor mij) nieuw soort kikkererwten bij de Indiër gekocht en heel op mijn gemak de tweedehandsboeken bij de Slegte doorsnuisterd.

Vandaag met de partner & de hond naar een kasteeldomein gefietst om daar een deugddoende wandeling te maken. Dan op het terras wat in het zonnetje gelezen.

Het leven is goed.

Het weekend is zalig. :love2:

Gisteren met de fiets naar het stadscentrum getrokken om daar op mijn eentje nog eens - hipstergewijs - wat winkeltjes te doen. Koffiebonen gehaald bij de speciaalzaak, mijn voorraad edelgistvlokken aangevuld bij de verpakkingsvrije winkel, een (voor mij) nieuw soort kikkererwten bij de Indiër gekocht en heel op mijn gemak de tweedehandsboeken bij de Slegte doorsnuisterd.

Vandaag met de partner & de hond naar een kasteeldomein gefietst om daar een deugddoende wandeling te maken. Dan op het terras wat in het zonnetje gelezen.

Het leven is goed.
Geen mondmaskers meer in België? Hier ook naar de winkel geweest net, maar met dat masker op heb ik echt geen zin om rond te hangen :p

Gisteren vond ik het ook wel chill maar op een Zondag zonder dat je dan een terrasje kan doen of iets gaan eten na een wandeling zou ik er niks aan vinden.
Op mijn eentje in een bos gaan wandelen met een mondmasker op of alleen ergens op een bank in een park gaan zitten als alles dicht is is niet mijn top idee van Sunday fun.

ik snap echt niet dat mensen dat masker als hinderlijk ervaren, behalve als je een bril draagt of ne loopneus hebt. Ik vergeet het soms zelfs af te zetten.

ik snap echt niet dat mensen dat masker als hinderlijk ervaren, behalve als je een bril draagt of ne loopneus hebt. Ik vergeet het soms zelfs af te zetten.
Omdat het gewoon niet plezant is om dat op te hebben. Het is niet hinderlijk, maar aangenaam is het ook niet. Toch zeker niet als je het ook buiten op straat moet dragen zoals hier in het centrum.

Omdat het gewoon niet plezant is om dat op te hebben. Het is niet hinderlijk, maar aangenaam is het ook niet. Toch zeker niet als je het ook buiten op straat moet dragen zoals hier in het centrum.
maar is dat dan zo hinderlijk dat ge niet meer kunt genieten van te snuisteren in een winkel of een wandeling in een park? (nogmaals: als ge geen bril draagt of een valling hebt of zo)

Ik vind vooral lullig omdat ge nu ni kunt zien of 't schoon vrouwkes zijn of ni met 't gezicht half bedekt. Not gonna lie.
Lijkt me een probleem te zijn wat in het midden-oosten al tijden bestaat :unsure:

Maar ff serieus, niemand kan toch ontkennen dat het leuker is zonder mondmasker op.
Ja dat is ok als je eens ff snel de winkel in moet of dergelijke maar ik zou er toch geen ''snuisterij'' uitstap mee doen waar ik 10 winkels binnen ga om eens rond te zien of waar ik totaal 4u in een stad + winkels er mee rondloop.

Idem op mijn werk, ik heb dat 8u op en ben dat ondertussen gewend maar ik merk toch dat ik meer dorst krijg na x uur werken omdat de lucht niet optimaal is die je inademt via zo een ding, en ik krijg ook altijd zo een aanslag op mijn lippen soort van ''laag'' die daar op komt na x uur fysieke inspanning.
Ik zal in ieder geval niet rouwig zijn op de dag dat die dingen op de vuilnisberg kunnen voor het gewone volk.

maar is dat dan zo hinderlijk dat ge niet meer kunt genieten van te snuisteren in een winkel of een wandeling in een park? (nogmaals: als ge geen bril draagt of een valling hebt of zo)
In een winkel misschien niet, maar bij een wandeling in het park wel. Als ik buiten ga wandelen is dat om eens in de frisse lucht rond te lopen. En dan vind ik zo'n mondmasker inderdaad irritant.

Terug
Bovenaan