Leonard dan?Zie er eigenlijk het omgekeerde uit van Jim Parsons![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leonard dan?Zie er eigenlijk het omgekeerde uit van Jim Parsons![]()
Zie er eigenlijk het omgekeerde uit van Jim Parsons![]()
Warmer als 20 graden hoeft voor mij ook niet.En sneeuw is ook leuk natuurlijk!
Great minds think alike?
Alsook, jij bent een keizer. Ik een ijzer!
Geen mondmaskers meer in België? Hier ook naar de winkel geweest net, maar met dat masker op heb ik echt geen zin om rond te hangenHet weekend is zalig.
Gisteren met de fiets naar het stadscentrum getrokken om daar op mijn eentje nog eens - hipstergewijs - wat winkeltjes te doen. Koffiebonen gehaald bij de speciaalzaak, mijn voorraad edelgistvlokken aangevuld bij de verpakkingsvrije winkel, een (voor mij) nieuw soort kikkererwten bij de Indiër gekocht en heel op mijn gemak de tweedehandsboeken bij de Slegte doorsnuisterd.
Vandaag met de partner & de hond naar een kasteeldomein gefietst om daar een deugddoende wandeling te maken. Dan op het terras wat in het zonnetje gelezen.
Het leven is goed.

Wel nog mondmaskerplicht, maar dat stoort me al lang niet meer.Geen mondmaskers meer in België? Hier ook naar de winkel geweest net, maar met dat masker op heb ik echt geen zin om rond te hangen![]()
Ik ben me er eigenlijk nauwelijks nog van bewust eens ik het op heb.Omdat het gewoon niet plezant is om dat op te hebben. Het is niet hinderlijk, maar aangenaam is het ook niet. Toch zeker niet als je het ook buiten op straat moet dragen zoals hier in het centrum.ik snap echt niet dat mensen dat masker als hinderlijk ervaren, behalve als je een bril draagt of ne loopneus hebt. Ik vergeet het soms zelfs af te zetten.
maar is dat dan zo hinderlijk dat ge niet meer kunt genieten van te snuisteren in een winkel of een wandeling in een park? (nogmaals: als ge geen bril draagt of een valling hebt of zo)Omdat het gewoon niet plezant is om dat op te hebben. Het is niet hinderlijk, maar aangenaam is het ook niet. Toch zeker niet als je het ook buiten op straat moet dragen zoals hier in het centrum.
ik vind dat juist beter. Ik kom zo veel meer schoon vrouwen tegen, want de fantasie vult de rest in.Ik vind vooral lullig omdat ge nu ni kunt zien of 't schoon vrouwkes zijn of ni met 't gezicht half bedekt. Not gonna lie.
Lijkt me een probleem te zijn wat in het midden-oosten al tijden bestaatIk vind vooral lullig omdat ge nu ni kunt zien of 't schoon vrouwkes zijn of ni met 't gezicht half bedekt. Not gonna lie.

Ook slimik vind dat juist beter. Ik kom zo veel meer schoon vrouwen tegen, want de fantasie vult de rest in.
In een winkel misschien niet, maar bij een wandeling in het park wel. Als ik buiten ga wandelen is dat om eens in de frisse lucht rond te lopen. En dan vind ik zo'n mondmasker inderdaad irritant.maar is dat dan zo hinderlijk dat ge niet meer kunt genieten van te snuisteren in een winkel of een wandeling in een park? (nogmaals: als ge geen bril draagt of een valling hebt of zo)
Nog even volhouden. Binnenkort kunnen we allemaal en masse het zweet verzamelen van onze ruggen.Ik vond t toch nog te koud voor enkel tshirt.