Je glimlach van vandaag

mijn kat.

ik was 3 weken op reis en merkte overal bloed sporen in huis (kleintjes). ik merkte dat het was uit haar "poes" :)

zeer bezorgd was ik , en bracht haar naar de dieren arts. na urine onderzoek bleek dat er niets mis was (want ik vreesde al blaas ontstekingen, nierstenen....)

niets van dat, gewoon stress blijkbaar omdat we het huis uit waren voor zo'n lange tijd.

een week antibiotica geven en het was opgelost.

mijn kat.

ik was 3 weken op reis en merkte overal bloed sporen in huis (kleintjes). ik merkte dat het was uit haar "poes" :)

zeer bezorgd was ik , en bracht haar naar de dieren arts. na urine onderzoek bleek dat er niets mis was (want ik vreesde al blaas ontstekingen, nierstenen....)

niets van dat, gewoon stress blijkbaar omdat we het huis uit waren voor zo'n lange tijd.

een week antibiotica geven en het was opgelost.
Antibiotica tegen de stress?

Antibiotica tegen de stress?
Nee tegen de ontsteking op de blaas,
want volgens haar was de stress de reden dat haar blaas ontstoken/bloedde...
(cfr. de bloedvlekken bij mij thuis).

Na 7 dagen die MELOXORAL (naam van dat product), was dit toch over.

Of dit echt een antibiotica is weet ik niet, google zegt mij een "suspentie" wat dat ook moge zijn.

Verpleegster van K&G die thuis komt wist ons te vertellen dat het de laatste keer was (buiten als we het zelf nog vragen) omdat we in het dossier van K&G staan als zeer verantwoordelijk en verstandig. Maakt toch je dag goed zo'n compliment. :love:
@Lint: ziejwel

En dag er voor uitspraak van de rechtbank gekregen na bijna 3 jaar en eindelijk in recht gesteld. Met intresten erbij een schoon bedrag gekregen. :)
Uitstekende week dus!

Verpleegster van K&G die thuis komt wist ons te vertellen dat het de laatste keer was (buiten als we het zelf nog vragen) omdat we in het dossier van K&G staan als zeer verantwoordelijk en verstandig. Maakt toch je dag goed zo'n compliment. :love:

Hieruit concludeer ik dat je vrouw alleen thuis was op dat moment.

Vraag aan 10 ouders of ze K&G een goede organisatie is. Het antwoord zal hoogstens 50/50 zijn.
Doe met deze informatie wat je wil :unsure:.

(Voor absolute duidelijkheid: Just kidding. Ik ben blij met uw goede dag !)

Vraag aan 10 ouders of ze K&G een goede organisatie is. Het antwoord zal hoogstens 50/50 zijn.
Doe met deze informatie wat je wil :unsure:.
Da's wel een feit, maar diegene die niet content zijn, is vaak wel wat voor te zeggen ook. :unsure:

Denk dat ze vooral al content zijn dat je inspanningen doet om je in te lezen en vragen te stellen over bepaalde zaken. Vrij zeker dat we het ook niet 100% volgens het boekje doen, maar we proberen toch om daar dicht bij te komen. :p

IMG-20220820-151635059-2.jpg

Terug
Bovenaan