Vantham
Active member
HAHAIk las ALDI en ik dacht:![]()

nee, A-D-I: AsbestDeskundige Inventarisatie
in de aldi ga ik wel winkelen, maar niet werken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HAHAIk las ALDI en ik dacht:![]()

Moet je dan eens gaan ruiken als examen?geslaagd voor mijn theorie examen ADI. Nu nog praktijk binnenkort

D’asbest mogelijk…Moet je dan eens gaan ruiken als examen?
Direct een examenvraag!
Is dit asbest?
Eternit om mee te lachen...D’asbest mogelijk…
Seg ge moet diene mengsj ni stofferen ehEternit om mee te lachen...

Antibiotica tegen de stress?mijn kat.
ik was 3 weken op reis en merkte overal bloed sporen in huis (kleintjes). ik merkte dat het was uit haar "poes"
zeer bezorgd was ik , en bracht haar naar de dieren arts. na urine onderzoek bleek dat er niets mis was (want ik vreesde al blaas ontstekingen, nierstenen....)
niets van dat, gewoon stress blijkbaar omdat we het huis uit waren voor zo'n lange tijd.
een week antibiotica geven en het was opgelost.
Nee tegen de ontsteking op de blaas,Antibiotica tegen de stress?
Verpleegster van K&G die thuis komt wist ons te vertellen dat het de laatste keer was (buiten als we het zelf nog vragen) omdat we in het dossier van K&G staan als zeer verantwoordelijk en verstandig. Maakt toch je dag goed zo'n compliment.![]()
@Lint: ziejwel
Vraag aan 10 ouders of ze K&G een goede organisatie is. Het antwoord zal hoogstens 50/50 zijn.Verpleegster van K&G die thuis komt wist ons te vertellen dat het de laatste keer was (buiten als we het zelf nog vragen) omdat we in het dossier van K&G staan als zeer verantwoordelijk en verstandig. Maakt toch je dag goed zo'n compliment.
@Lint: ziejwel
.Da's wel een feit, maar diegene die niet content zijn, is vaak wel wat voor te zeggen ook.Vraag aan 10 ouders of ze K&G een goede organisatie is. Het antwoord zal hoogstens 50/50 zijn.
Doe met deze informatie wat je wil.

Moet je dan eens gaan ruiken als examen?
Direct een examenvraag!
Is dit asbest?
Te laat!Redelijk zeker van wel (enkel labo analyse sluit dit uit) en niet hechtgebonden, dus in principe niet veilig en best van wegblijven
Maar @Brecht toch, we weten toch allemaal dat ge uw klant enkele weken moet laten wachten totdat de uitslag gekend is.Te laat!
Zo fake. Die quote doet uitschijnen dat we een verschil kennen tussen g en h.