Je glimlach van vandaag

Zoals zovelen het weer 😍
Voormiddag de auto tot het kleinste detail gewassen en namiddag eindelijk nog eens naar mijn schoonmoeder/grootouders.

Buiten op ne meter of 2-3 elkaar nog es kunnen zien. Dat was zoooooo lang geleden. 🙌

Wel debiel dat baarden maar over anderhalve week mogen :sop:
Zelf de schaar erin zetten, met risico op het afknippen van wat vel, maar bon, c'est la vie, die dingen gebeuren. Of is het een heggenschaar voor u?

Was vandaag samen met een medeburger, de enige die in T-shirt rondliep buiten. De rest nog in trui en jas. Ik dacht dat vrijwel iedereen naar warmte en zon snakte 🤔?

Zelf de schaar erin zetten, met risico op het afknippen van wat vel, maar bon, c'est la vie, die dingen gebeuren. Of is het een heggenschaar voor u?

Was vandaag samen met een medeburger, de enige die in T-shirt rondliep buiten. De rest nog in trui en jas. Ik dacht dat vrijwel iedereen naar warmte en zon snakte 🤔?
Heb er vorige week groot stuk af gedaan maar is nogal rough. Nuja, afspraak gemaakt voor 6 maart :baard:

Laatst bewerkt:
En iedereen weet uiteraard dat ge warmte krijgt door minder kleren aan te doen...? :unsure:
Het merkwaardige is dat over drie maanden, bij deze temperaturen, er wel massaal in shirt wordt rondgelopen. Zal mogelijk met gewenning te maken hebben en niet met het 'follow the horde-effect', hoop ik. Heb nochtans vele rare blikken toegeworpen gekregen 😀.

1240
Maar echt he. Ik ben donderdag eens naar een winkelcentrum geweest. Misschien nog geen half uur daar binnen geweest, maar het was het hoogtepunt van de week.

Het merkwaardige is dat over drie maanden, bij deze temperaturen, er wel massaal in shirt wordt rondgelopen. Zal mogelijk met gewenning te maken hebben en niet met het 'follow the horde-effect', hoop ik. Heb nochtans vele rare blikken toegeworpen gekregen 😀.
Ik vond t toch nog te koud voor enkel tshirt.

Terug
Bovenaan