Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelf de schaar erin zetten, met risico op het afknippen van wat vel, maar bon, c'est la vie, die dingen gebeuren. Of is het een heggenschaar voor u?Wel debiel dat baarden maar over anderhalve week mogen![]()
?Heb er vorige week groot stuk af gedaan maar is nogal rough. Nuja, afspraak gemaakt voor 6 maartZelf de schaar erin zetten, met risico op het afknippen van wat vel, maar bon, c'est la vie, die dingen gebeuren. Of is het een heggenschaar voor u?
Was vandaag samen met een medeburger, de enige die in T-shirt rondliep buiten. De rest nog in trui en jas. Ik dacht dat vrijwel iedereen naar warmte en zon snakte?

En iedereen weet uiteraard dat ge warmte krijgt door minder kleren aan te doen...?Was vandaag samen met een medeburger, de enige die in T-shirt rondliep buiten. De rest nog in trui en jas. Ik dacht dat vrijwel iedereen naar warmte en zon snakte?

In de slaapkamer tochEn iedereen weer dat ge warmte krijgt door minder kleren aan te doen...?![]()

Dat hangt er toch echt vanaf hoe ge eruit ziet en wat de andere partij wilt.In de slaapkamer toch![]()
.Ik blijf het vreemd vinden dat je een baard hebt als ik naar je avatar kijk.Heb er vorige week groot stuk af gedaan maar is nogal rough. Nuja, afspraak gemaakt voor 6 maart![]()

Niet elke baard groeit op een kin heIk blijf het vreemd vinden dat je een baard hebt als ik naar je avatar kijk.![]()

Het merkwaardige is dat over drie maanden, bij deze temperaturen, er wel massaal in shirt wordt rondgelopen. Zal mogelijk met gewenning te maken hebben en niet met het 'follow the horde-effect', hoop ik. Heb nochtans vele rare blikken toegeworpen gekregenEn iedereen weet uiteraard dat ge warmte krijgt door minder kleren aan te doen...?![]()
.Niet elke baard groeit op een kin he![]()

Maar echt he. Ik ben donderdag eens naar een winkelcentrum geweest. Misschien nog geen half uur daar binnen geweest, maar het was het hoogtepunt van de week.
Ik vond t toch nog te koud voor enkel tshirt.Het merkwaardige is dat over drie maanden, bij deze temperaturen, er wel massaal in shirt wordt rondgelopen. Zal mogelijk met gewenning te maken hebben en niet met het 'follow the horde-effect', hoop ik. Heb nochtans vele rare blikken toegeworpen gekregen.
Heb nochtans al die rare seksverhalen van u gelezen met Sheldon als mental imageIs toch geen foto van mezelf?![]()

Zie er eigenlijk het omgekeerde uit van Jim ParsonsHeb nochtans al die rare seksverhalen van u gelezen met Sheldon als mental image![]()