Je glimlach van vandaag

Oei.. Jij hebt zelf een dochter?

Hmm Ik wou tr1ploid taggen zodat hij wraak kon nemen maar ik zie hem niet meer staan? Is hij verdwenen of ben ik geblocked? (zou wel niet weten waarom)
Hij noemt nu Kas de Kalebas

Het werd tijd om mijn puberale 1337spe4k nickname achter te laten en gewoon terug te keren naar de kindertijd met een stom rijmpje. Heb wel belachelijk lang zitten twijfelen tussen kalebas en rammenas.

Het is te zeggen, ne maat van mij (de Krikke) ging een Alpaca boerderij in het hoge noorden beginnen met zijn toenmalige vrouw. Ze waren beiden zo enthousiast dat ik het gevoel had dat zoiets niet kon mislukken, en ik heb daar dan ook flink in geïnvesteerd.

Bleek achteraf niet zo'n goeie beslissing... Dus enorm veel schiet er niet meer over. Hier en daar beetje klein geld, ik vermoed dat ik alles tezamen nog iets van een 8 miljoen liggen heb. Niet zoveel meer dus, als je vergelijkt met de rest hier.
Ugh, armoezaaier!

Uit nieuwsgierigheid : hoe smaakt Alpaca? 😛

De basgitaar die ik onlangs heb gekocht bleek nog een verborgen verrassing te hebben. Komt van eBay uit Japan, en werd verkocht "as is". Nu ben ik vrij handig, dus kleine mankementjes kan ik gemakkelijk zelf verhelpen, die "as is" status schrikte me dus niet echt af. En inderdaad, het achterste element bleek wat storing te geven. Dus de ruimte van de elektronica even bekeken, en daar een draadje geïsoleerd dat kortsluiting gaf. En toen viel het mij op dat de kabel van het voorste element niet de kabel was die er origineel zou moeten inzitten (metaal-gewoven ipv grijs plastiek), dus ik ga eens naar het voorste element kijken. Blijkt een originele Gibson sidewinder humbucker te zijn van midden jaren '60, en behoorlijk wat waard (bijna zoveel als ik voor het hele instrument betaald had).

Ik vond al dat die zo goed klonk!

Ik stop aan een verkeerslicht.
Op het scherm van mijn wagen staat een visualisatie van de autopilot. Mijn wagen, getekend in zijn kleur, blauw.
Alle wagens er rond zijn standaard lichtgrijs ingekleurd. Ik kijk naar buiten en zie dat alle wagens rondom mij inderdaad allemaal 50 tinten grijs zijn.
:cool:

#grijs_is_zo_saai

Terug
Bovenaan