Str8_6
Well-known member
Jammer, maar je reactie was een binnenkoppertje.dat hebben we hier spijtig genoeg gemerkt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer, maar je reactie was een binnenkoppertje.dat hebben we hier spijtig genoeg gemerkt![]()
Hij noemt nu Kas de KalebasOei.. Jij hebt zelf een dochter?
Hmm Ik wou tr1ploid taggen zodat hij wraak kon nemen maar ik zie hem niet meer staan? Is hij verdwenen of ben ik geblocked? (zou wel niet weten waarom)
Ugh, armoezaaier!Het is te zeggen, ne maat van mij (de Krikke) ging een Alpaca boerderij in het hoge noorden beginnen met zijn toenmalige vrouw. Ze waren beiden zo enthousiast dat ik het gevoel had dat zoiets niet kon mislukken, en ik heb daar dan ook flink in geïnvesteerd.
Bleek achteraf niet zo'n goeie beslissing... Dus enorm veel schiet er niet meer over. Hier en daar beetje klein geld, ik vermoed dat ik alles tezamen nog iets van een 8 miljoen liggen heb. Niet zoveel meer dus, als je vergelijkt met de rest hier.

From the Googles:Ugh, armoezaaier!
Uit nieuwsgierigheid : hoe smaakt Alpaca?![]()

'De een zijn dood, de ander zijn brood'. Ik kan zelf al niet meer wachten tot oktober, als alles onder de 15°C zit. Al geef ik grif toe dat de eerste lentemaand wel aangenaam is, maar daarna ...Het weekend met goed weer. Wat de zon al niet met het humeur kan doen soms![]()
Ik denk dat @Dr. Sheldon Cooper daar anders over denkt.Kas met de kale bast is zo veel beter
Echte mannen hebben haar op hun tettenIk denk dat @Dr. Sheldon Cooper daar anders over denkt.

Ik ben onbewust aan het tournee mineralen. Al 3 weken geen drup aangeraakt.Tis vrijdag, den drank staat koud
En deze week iets minder zodat ik morgen de zetel uit kan![]()
Fleske water uitdrinken voor ge gaat maffen, works wonders.Tis vrijdag, den drank staat koud
En deze week iets minder zodat ik morgen de zetel uit kan![]()
Euhm wa is dees, ik noem hier al jaren strijkkeizerHet weekend met goed weer. Wat de zon al niet met het humeur kan doen soms![]()

Hier is dat toch wel wat moeilijk.Euhm wa is dees, ik noem hier al jaren strijkkeizer![]()
Tomato tomatoHier is dat toch wel wat moeilijk.