Str8_6
Well-known member
Face down, ass up,..Vandaag laatste werkdag en dan vakantie!
Also me...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Face down, ass up,..Vandaag laatste werkdag en dan vakantie!
Also me...
Hoe werkt dat eigenlijk?bil laten dry netelden, loop hier gelijk een 70jaar oud opaatje, maar de druk die nu van de ketel is.
spier stond op springen volgens kinesist.

ja uiteindelijk is dat de stap die de spier doet ontlasten, maar eerst bepaald de kinesitherapeut de spieren die ontlast moeten worden.Hoe werkt dat eigenlijk?
Puur een naald in die spier?![]()
Klinkt pittig en vies. Je mag duidelijk geen schrik hebben van naalden...ja uiteindelijk is dat de stap die de spier doet ontlasten, maar eerst bepaald de kinesitherapeut de spieren die ontlast moeten worden.
Dat was hier nog niet zo simpel, in de bil zitten de spieren vrij diep, dus eerst een kwartier zitten duwen op de spieren om een reactie te vinden. Die kwam in de vorm van twitchen en angstzweet.
bepaald moment zei ze: ik ga een grotere naald moeten halen.
naderhand ook wel veel doen om niet terug met een belaste spier te zitten: verwarmen, genoeg water drinken en stretchen om de flow van die ontlasting te ondersteunen.
Het is geen wondermiddel, want je kan vlug hervallen.
Het woord ontlasten is bij mij gelinkt aan stoelgang. Als ik iets lees zie ik dat altijd visueel voor me. Dit was een heel raar verhaal om te lezen.ja uiteindelijk is dat de stap die de spier doet ontlasten, maar eerst bepaald de kinesitherapeut de spieren die ontlast moeten worden.
Dat was hier nog niet zo simpel, in de bil zitten de spieren vrij diep, dus eerst een kwartier zitten duwen op de spieren om een reactie te vinden. Die kwam in de vorm van twitchen en angstzweet.
bepaald moment zei ze: ik ga een grotere naald moeten halen.
naderhand ook wel veel doen om niet terug met een belaste spier te zitten: verwarmen, genoeg water drinken en stretchen om de flow van die ontlasting te ondersteunen.
Het is geen wondermiddel, want je kan vlug hervallen.
vind niet meteen een beter woord. ontspannen is het ook niet, want met dat de naald in de spier zit pulseert die spier precies. uiteindelijk worden zo afvalstoffen afgevoerd, een beetje zoals stoelgang. Maar het woord stoelgang doet mij soms aan een stoel in de gang denken. woorden zijn raar.Het woord ontlasten is bij mij gelinkt aan stoelgang. Als ik iets lees zie ik dat altijd visueel voor me. Dit was een heel raar verhaal om te lezen.
Maar, blij dat het dry needlen geholpen heeft!
Suggestie: ontspannen - letterlijk spanning wegnemenvind niet meteen een beter woord. ontspannen is het ook niet, want met dat de naald in de spier zit pulseert die spier precies. uiteindelijk worden zo afvalstoffen afgevoerd, een beetje zoals stoelgang. Maar het woord stoelgang doet mij soms aan een stoel in de gang denken. woorden zijn raar.

Dat heb ik ook, maar had ik niet bij zijn verhaal. Tot ik nu jouw opmerking las terwijl ik aan het eten ben.Het woord ontlasten is bij mij gelinkt aan stoelgang. Als ik iets lees zie ik dat altijd visueel voor me. Dit was een heel raar verhaal om te lezen.
Maar, blij dat het dry needlen geholpen heeft!

Dat heb ik ook, maar had ik niet bij zijn verhaal. Tot ik nu jouw opmerking las terwijl ik aan het eten ben.![]()
vind ik niet, maar ik sta er om bekend bepaalde woorden of uitspraken expres in een andere context te gebruiken dan die dat gewoonlijk is.Suggestie: ontspannen - letterlijk spanning wegnemen
Je collega ontlasten door werk over te nemen klinkt nog vreemder hé
- [ov] in een minder gespannen staat brengen. • [refl] trachten de spanningen van de dag weg te laten vloeien. •in een minder gespannen staat.
- tot rust komen door iets prettigs vb: ik ontspan me voor de televisie Synoniem: relaxen Tegenstelling: inspannen het minder strak aantrekken vb: ontspan je spieren