Je glimlach van vandaag

Screenshot-20220724-211032.png

Niets voor u @Tomski ?

mogelijk VAA bij de job is misschien uw zwembad laten vullen met Duvel?

Of je kan het eens proberen op je pc, smartphone en tablet. Dan moet je die 50€ niet betalen.
Voor de full apocalypse is het €170, compleet met meubelstukken. Dat moet toch wel iets losmaken, denk ik. Aangezien therapie niet werkt voor mij… losgehen. Dus ik zal doorsturen wanneer je in die kamer moet staan, spandex niet verplicht.

Mijn vrouw heeft een 2dehands ikeameubel gekocht. Uiteraard was het volledig compleet volgens de verkoper. Gisteren alles ineengestoken, 6 vijzen tekort :angry:

Blijkt dat Ikea een gratis service heeft waarbij ge vijzen etc toegestuurd krijgt voor niets. Gewoon het referentienummer ingeven en ze sturen het op per post :woohoo: Probleem makkelijk opgelost, ik content, vrouw content :p

Een incognito werkdag, beste uitvinding ooit. Officieel was vorige week woensdag mijn laatste werkdag voor verlof (out of office en kalender etc). Maar ik heb vandaag nog 1 dag alle shit geregeld in alle stilte (meetings ingepland, todo lists gemaakt voor de zomer werkers, mailbox opgekuist en dringende dingen doorgestuurd, ...)

Vanaf morgen 4weken verlof. Mijn langste verlof periode ooit -_- Een mens wordt van minder content.

Terug
Bovenaan