Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
What @Mulan saidGij kon ook geen terrastegels kiezen, dus bouw je maar een horizontale muur in baksteen?
Klopt akelig genoeg 100%Alez, "net".. volgens mijn Excel eind februari![]()

Hij heeft tenminste een waterdoorlatend terras. I approveGij kon ook geen terrastegels kiezen, dus bouw je maar een horizontale muur in baksteen?
Ik vind het trouwens best mooi, en indeed waterdoorlatend. Ik zal maar niet de foto aan de andere kant laten zien met ne shitload aan blauwsteenHij heeft tenminste een waterdoorlatend terras. I approve
.Mooie tuin, vind ik.Ik vind het trouwens best mooi, en indeed waterdoorlatend. Ik zal maar niet de foto aan de andere kant laten zien met ne shitload aan blauwsteen.
Wij hebben voor onze oprit en paden ongeveer dezelfde klinkersIk vind het trouwens best mooi, en indeed waterdoorlatend. Ik zal maar niet de foto aan de andere kant laten zien met ne shitload aan blauwsteen.
, enkel wel ingekeerd met wit zand.Idem hier.Wij hebben voor onze oprit en paden ongeveer dezelfde klinkers, enkel wel ingekeerd met wit zand.

Ik denk dat een ‘zwembad-sized body shot’ body toch niet echt uw ding zal zijn.En ik maar hopen dat het een zwembad vol aperitief is dal al body shot gewijs kan genuttigd worden.
![]()

Met de trein?Vandaag voor het eerst in 3 jaar nog eens naar mijn geboortestad Hasselt gegaan.
Een beetje triest om de vele leegstand te zien, maar het deed toch deugd om er nog eens te zijn.![]()

Uiteraard, geen rijbewijs of auto dus voor die afstand is dat mijn enige haalbare optie.Met de trein?![]()

't Is erg gesteld daar ja. De ene witwas telefoonwinkel na de andere die de leegstaande panden huren.Vandaag voor het eerst in 3 jaar nog eens naar mijn geboortestad Hasselt gegaan.
Een beetje triest om de vele leegstand te zien, maar het deed toch deugd om er nog eens te zijn.![]()
Die gaan blij zijn, een maandomzet binnen na 1 doortocht van @Tomski
Daar is onze lottowinnaar dusIk heb mijn best gedaan!
Ne steakhouse menu, nen big king, 6 chilicheese nuggets en een halve louisiana tendercrisp van mijn madam.