Mulan
Well-known member
Besmetting= isolatie, ongeacht of je een snotneus hebt of je longen uithoest.zwaar ziek of is corona nog steeds standaard isolatie in belgië?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Besmetting= isolatie, ongeacht of je een snotneus hebt of je longen uithoest.zwaar ziek of is corona nog steeds standaard isolatie in belgië?
Toch bizar hoe groot de verschillen zijn. Hadden hier vorig weekend familie van de vriendin op bezoek, eentje is verpleegster op intensieve voor babies enzo. Positieve corona test is zelfs daar geen reden/excuus om niet te gaan werken. Je moet effectief ziek zijn.Besmetting= isolatie, ongeacht of je een snotneus hebt of je longen uithoest.
De zorg heeft hier in België ook doorgewerkt, ook indien positief. Op voorwaarde natuurlijk dat je je in staat voelt om te werken.Toch bizar hoe groot de verschillen zijn. Hadden hier vorig weekend familie van de vriendin op bezoek, eentje is verpleegster op intensieve voor babies enzo. Positieve corona test is zelfs daar geen reden/excuus om niet te gaan werken. Je moet effectief ziek zijn.
Hmm, dat is logsich op een vreemd soort manier, maar punt is dat als ik morgen corona heb en niet 'ziek' ben ik gewoon vrolijk klanten kan (en moet) gaan bezoeken. Niet dat ook maar iemand nog test..De zorg heeft hier in België ook doorgewerkt, ook indien positief. Op voorwaarde natuurlijk dat je je in staat voelt om te werken.
Redenering is dat je 1. Het schaarse zorgpersoneel niet kan missen en 2. Het zorgpersoneel nu toch wel DE groep moet zijn die weet hoe die zichzelf en anderen kan beschermen. Mondmaskers correct dragen, handhygiene,...
En indien de juiste regels gevolgd worden, enkel en alleen op covidafdelingenDe zorg heeft hier in België ook doorgewerkt, ook indien positief. Op voorwaarde natuurlijk dat je je in staat voelt om te werken.
Redenering is dat je 1. Het schaarse zorgpersoneel niet kan missen en 2. Het zorgpersoneel nu toch wel DE groep moet zijn die weet hoe die zichzelf en anderen kan beschermen. Mondmaskers correct dragen, handhygiene,...

Juist terug van Cassel. Was echt de max.tdf die door 2 vakantiebestemmingen dichtbij van ons rijdt.jammer dat we er niet zijn nu.
Wissant aan de cote d'opale vandaag en vrijdag Gerardmer.
gaan kijken?Juist terug van Cassel. Was echt de max.
Ja gaan kijken. Is maar een half uurtje rijden voor mij. Zot veel volk, maar echt de max van sfeer. Ik dacht van ze goed te zien op die klim, maar die mannen zijn geschift hoe die daar naar boven knallen. Heel de straat stonk naar rubber na hun passage.gaan kijken?
Ze zijn just Wissant door zie, op weg naar Escalles en dan klimmeke naar de cap BN
“De fluoman” is ook een pareltjeHoplr
Het duurde iets te lang vooraleer ik doorhad dat dit autocorrect en niet bewust was:
Bekijk bijlage 11097

“Kaëll vertelt dat hij een liedje schreef over een vrouwelijke stierenvechter, ‘La matadora’. “Er werd me aangeraden daar La mamadora van te maken voor de Vlaamse markt, de mama die Dora heet.” La mamadora wordt in 1986 uitgebracht en is een grote hit. Jaren later krijgt Kaëll telefoon van Piet Roelen, de manager van Helmut Lotti, die met hem op tournee was in Latijns-Amerika. “Roelen vertelde me wat mamadora in het Spaans betekende: een vrouw die een man oraal bevredigt. Ik heb dat nooit geweten.”