Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je als vrouw liever niet op een van zijn lijstjes terecht komt.Ik heb niets gehad en ben nooit op zijn lijstje gekomen. Seksisme!!!

Waar is er een nieuwe?Het was toch alweer een maand geleden dat er nog eens een “stoef eens met uw geld” topic was. En enkele keer zijn het krak dezelfde mensen die gewoon krak hetzelfde komen posten als in de 10 andere topics.![]()

Da's de reden waarom ik die thread nooit open. Geen zin om mij slecht te voelen door debiel en die doen alsof 5k bruto en een auto etc net genoeg is om rond te komen.Waar is er een nieuwe?
Dat is gewoon een dood onderwerp geworden door wat je zegt. Altijd dezelfde dikkenekken die nog eens komen zeggen hoe goed ze het hebben, maar ondertussen doen alsof ze denken dat ze modaal zijn, terwijl ze goed genoeg weten dat ze meer hebben dan Jan Modaal, maar ze kunnen natuurlijk niet toegeven dat ze het doorhebben, anders zouden wij, het plebs, doorhebben dat ze enkel komen om te stoefen.
Hoeveel "normale" mensen met een doordeweekse job en een normaal loon posten nog in zo'n onderwerpen?
't Is echt belachelijk bij momenten. Steevast dezelfden die als er een nieuwe topic komt, nog eens doen alsof ze zichzelf "normaal" vinden, maar ondertussen nog eens goed kunnen stoefen. In elke topic worden ze ook gewezen op het feit dat ze niet de standaard zijn en gaan ze keer op keer doen alsof ze uit de lucht vallen. Ondertussen is de aandacht weer eens gericht op hun inkomen.Da's de reden waarom ik die thread nooit open. Geen zin om mij slecht te voelen door debiel en die doen alsof 5k bruto en een auto etc net genoeg is om rond te komen.
Ik voel me pas slecht vanaf posts van 10kDa's de reden waarom ik die thread nooit open. Geen zin om mij slecht te voelen door debiel en die doen alsof 5k bruto en een auto etc net genoeg is om rond te komen.

Pfff, als ik alles verkoop wat ik heb (maar vooral het huis), heb ik dat ook maal 10 hoor!Den eersten die beweert 10x het aanbevolen bedrag te hebben is er ook. Niet toevallig dezelfden die in zowat elk topic over geld komt zeggen dat hij meer heeft dan de rest. Manmanman. Khad beter die topic niet gevonden.![]()
Kheb dat ook al eens gedacht. Als ik alles verkoop heb ik plots 20x mijn spaarboek, maar als ik mijn leningen afbetaal sta ik weer even ver.Pfff, als ik alles verkoop wat ik heb (maar vooral het huis), heb ik dat ook maal 10 hoor!
Maak ik mijn ouders daarbij ook nog eens een kopje kleiner, haal ik zelfs de 20x!!!
(Mama, papa, geen schrik hebben! Geen plannen toe, ondanks alle handleidingen van Squid!)

Kinderen renderen ook nog goed op de zwarte markt naar 't schijnt...Kheb dat ook al eens gedacht. Als ik alles verkoop heb ik plots 20x mijn spaarboek, maar als ik mijn leningen afbetaal sta ik weer even ver.![]()

Onderwerp 'Heb je voldoende financiële buffer?' https://www.beyondgaming.be/threads/heb-je-voldoende-financiele-buffer.15839/Ik ben nog op zoek naar de bewuste thread. Help a brother out

Aha. Goed om te weten. Ik ben nu die van mij nog aan het opleren.Kinderen renderen ook nog goed op de zwarte markt naar 't schijnt...
![]()

Onderwerp 'Heb je voldoende financiële buffer?' https://www.beyondgaming.be/threads/heb-je-voldoende-financiele-buffer.15839/
20% van BG is duidelijk zwaar op de sukkel!![]()
Dat zijn de paupers die in slowchat vertoeven. Slowchat is de lagere middenklasse op BG.Onderwerp 'Heb je voldoende financiële buffer?' https://www.beyondgaming.be/threads/heb-je-voldoende-financiele-buffer.15839/
20% van BG is duidelijk zwaar op de sukkel!![]()
Bg style on: nu nog maar pas. De onze had op die leeftijd al zijn eerste zaak opgericht en zijn eerste huis gekocht. Mits wat harde liefde natuurlijk.Aha. Goed om te weten. Ik ben nu die van mij nog aan het opleren.
Nu, los daarvan. Die is dus vandaag exact 2 maand oud. Het is onze eerste, dus ik weet niet wat normaal is of niet, maar jij zal dat weten. Is het normaal dat die sinds vorige week woordjes probeert na te zeggen?
UIL en HAAI kan die dus perfect nabootsen sinds een paar dagen. Dat kan toch niet op die leeftijd?
Dingen als "kiekeboe" komen er uit als "ieboe". Klappen kan die dus niet natuurlijk, maar nu al nabootsen? Was toch efkes "wtf" hier.![]()