Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga eens kijken of je hier ook ergens zo een slager hebt. Ik hoor veel mensen die daarover content zijn en dat het echt lekker vlees is.Nog onder de 2€ kunnen tanken voor de 95.
En mijn vlees voor de BBQ gaan halen bij de Marokkaanse slager, lekker en ook een pak goedkoper dan de GB!
Daar ga je toch een mooi kwartier mee toekomen.Nog onder de 2€ kunnen tanken voor de 95.
FtfyNog onder de 2€ kunnen tanken voor de 95.
En mijn vlees voor de BBQ gaan halen bij de Marokkaanse slager, lekker en ook een pak goedkoper dan op BG.
Sinds de prijsdaling van ongeveer 1 week terug kan je op verschillende plaatsen terug 95 tanken aan minder dan 2 euro per liter.Nog onder de 2€ kunnen tanken voor de 95.
En mijn vlees voor de BBQ gaan halen bij de Marokkaanse slager, lekker en ook een pak goedkoper dan de GB!
Ja maar de tankstations hier in mijn onmiddellijke omgeving staan allemaal boven de 2€/l . En vrijdag is het terug licht gestegen dacht ik.Sinds de prijsdaling van ongeveer 1 week terug kan je op verschillende plaatsen terug 95 tanken aan minder dan 2 euro per liter.
Daarvoor was het ook wel mogelijk, maar moest je al wat meer zoeken.
Aan uw kanten weet ik het niet maar hier is dat toch een aanrader.Ga eens kijken of je hier ook ergens zo een slager hebt. Ik hoor veel mensen die daarover content zijn en dat het echt lekker vlees is.
Die stijging van gisteren (vrijdag) was echt wel te belachelijk voor woorden, minder dan 0,5 cent is er toen bij gekomen. Minder dan een halve CENT dus he.Ja maar de tankstations hier in mijn onmiddellijke omgeving staan allemaal boven de 2€/l . En vrijdag is het terug licht gestegen dacht ik.
Vanmiddag toevallig dus dichtbij nog een goedkoper tankstation gevonden. Woop woop
Straks eindelijk naar Werchter met mijn tickets van twee jaar geleden.![]()
Ik ga vandaag ook, alweer zeker 10 jaar geleden dat ik nog op Werchter wasMet m'n pa naar Werchter voor de Peppers, net zoals mn eerste festival 16 jaar geleden![]()

Ik ga vandaag ook, alweer zeker 10 jaar geleden dat ik nog op Werchter was![]()

Ik ging voor de eerste keer in m'n leven gaan maar zit dus nu thuis in isolatie vanwege corona.Ik ga voor de eerste keer sinds jaren niet naar Werchter
On topic:
Deze voormiddag naar een nabijgelegen speeltuintje gegaan. Ik dacht dat we er alleen waren tot ik na een kwartiertje opeens een koppeltje stiekem uit één van de speeltuigen zie kruipen. Zoonlief ziet dat en roept luid dat er daar nog twee aan het spelen zijn. Hihi.

Naar de speeltuin spelen met u lief?Ik ging voor de eerste keer in m'n leven gaan maar zit dus nu thuis in isolatie vanwege corona.![]()

zwaar ziek of is corona nog steeds standaard isolatie in belgië?Ik ging voor de eerste keer in m'n leven gaan maar zit dus nu thuis in isolatie vanwege corona.![]()