Je glimlach van vandaag

Nog onder de 2€ kunnen tanken voor de 95.
En mijn vlees voor de BBQ gaan halen bij de Marokkaanse slager, lekker en ook een pak goedkoper dan de GB!
Sinds de prijsdaling van ongeveer 1 week terug kan je op verschillende plaatsen terug 95 tanken aan minder dan 2 euro per liter.
Daarvoor was het ook wel mogelijk, maar moest je al wat meer zoeken.

Sinds de prijsdaling van ongeveer 1 week terug kan je op verschillende plaatsen terug 95 tanken aan minder dan 2 euro per liter.
Daarvoor was het ook wel mogelijk, maar moest je al wat meer zoeken.
Ja maar de tankstations hier in mijn onmiddellijke omgeving staan allemaal boven de 2€/l . En vrijdag is het terug licht gestegen dacht ik.
Vanmiddag toevallig dus dichtbij nog een goedkoper tankstation gevonden. Woop woop

Ga eens kijken of je hier ook ergens zo een slager hebt. Ik hoor veel mensen die daarover content zijn en dat het echt lekker vlees is.
Aan uw kanten weet ik het niet maar hier is dat toch een aanrader.
Maak er anders een daguitstap van.
Even bokrijk bekijken, fietsen door het water, bevoorraden bij de Marokkaanse of Turkse winkel, wat kompel biertjes inslaan, de Limburgse vrouwen keuren en hup terug door.

Ja maar de tankstations hier in mijn onmiddellijke omgeving staan allemaal boven de 2€/l . En vrijdag is het terug licht gestegen dacht ik.
Vanmiddag toevallig dus dichtbij nog een goedkoper tankstation gevonden. Woop woop
Die stijging van gisteren (vrijdag) was echt wel te belachelijk voor woorden, minder dan 0,5 cent is er toen bij gekomen. Minder dan een halve CENT dus he.

Ik ga vandaag ook, alweer zeker 10 jaar geleden dat ik nog op Werchter was 🤓

Ik ga voor de eerste keer sinds jaren niet naar Werchter 😖

On topic:
Deze voormiddag naar een nabijgelegen speeltuintje gegaan. Ik dacht dat we er alleen waren tot ik na een kwartiertje opeens een koppeltje stiekem uit één van de speeltuigen zie kruipen. Zoonlief ziet dat en roept luid dat er daar nog twee aan het spelen zijn. Hihi.

Gisteren nog eens meegedaan met een minivoetbaltoernooike, 4 tegen 4 matchkes van 20 minuten. Het soort waarin constant meters bier worden aangeleverd, springkasteel voor de kinderen, heel het dorp daar en vettige hamburgers van een simpel grillplaat.

Zeker al 10 jaar niet meer deftig gevoetbald, maar hoe zalig blijft dat eigenlijk. Dat ik nu niet meer kan lopen, nemen we er maar bij.

Ik ga voor de eerste keer sinds jaren niet naar Werchter 😖

On topic:
Deze voormiddag naar een nabijgelegen speeltuintje gegaan. Ik dacht dat we er alleen waren tot ik na een kwartiertje opeens een koppeltje stiekem uit één van de speeltuigen zie kruipen. Zoonlief ziet dat en roept luid dat er daar nog twee aan het spelen zijn. Hihi.
Ik ging voor de eerste keer in m'n leven gaan maar zit dus nu thuis in isolatie vanwege corona. :woohoo:

Laatste 10.000km met mijn auto aan 6.4L/100km. De 10.000 er voor waren aan 7.3L/100km en dat was eigenlijk al sinds ik hem heb zowat de standaard. Met de huidige prijzen scheelt dat toch al iets. :cool:
Wel geen flauw idee wat het verschil zo groot heeft gemaakt, buiten wat eerder beginnen uitbollen als ik een bebouwde kom of rotonde nader, heb ik weinig veranderd aan mijn rijstijl. :unsure:

Terug
Bovenaan