Str8_6
Well-known member
Sounds wrong in so many ways.Jitte, kwil wel eens in uw broek zitte!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sounds wrong in so many ways.Jitte, kwil wel eens in uw broek zitte!![]()
Altijd een naam kiezen die je ook op een boze manier kan uitsprekenCongratz
Jitte is trouwens wel echt een mooie naam. Jitte, je moet ook je groentjes opeten, Jitte ruim uw kamer nu eens op! Jitte, om 22 u moet je thuis zijn, geen discussie. Nee Jitte, een gast van 21 is veel te oud voor een meisje van 15 verdomme.
Yup...dat gaat vlot van de tong rollen.
Ach kom, over een jaar of 14/15 komen de eerste vriendjes. En dan...Ocharme, laat dieje mens nog 5 minuten genieten. Die is nog in zo’n euforische staat dat hij zich nog niet gerealiseerd heeft wat er nog te wachten staat![]()

En eens ze in de puberale groei is, wordt ze Jitte met haar dikke titte.Congratz
Jitte is trouwens wel echt een mooie naam. Jitte, je moet ook je groentjes opeten, Jitte ruim uw kamer nu eens op! Jitte, om 22 u moet je thuis zijn, geen discussie. Nee Jitte, een gast van 21 is veel te oud voor een meisje van 15 verdomme.
Yup...dat gaat vlot van de tong rollen.
Dat vindt @Pan blijkbaar al veel te laat.En eens ze in de puberale groei is, wordt ze Jitte met haar dikke titte.
??????Jitte, kwil wel eens in uw broek zitte!![]()
Aan de replies te zien gaat Tr1ploid spijt krijgen dat hij de naam hier heeft gedeeld.En eens ze in de puberale groei is, wordt ze Jitte met haar dikke titte.

Het voordeel van vaderschap is misschien dat je geen zin hebt om tijd te steken in conflict op het internet. Voor de eerste keer in mijn games.telenet/9lives/BG lidmaatschap ga ik eens de ignorelijstfunctie gebruiken. Dus proficiat met deze eer, Pan en hate4recipe.En @Tr1ploid, vind je het nog steeds een goed idee dat je hier gepost hebt dat je een dochter gekregen hebt![]()

Tot binnen 18 jaar aan de ontbijttafelBedankt allemaal!
Het voordeel van vaderschap is misschien dat je geen zin hebt om tijd te steken in conflict op het internet. Voor de eerste keer in mijn games.telenet/9lives/BG lidmaatschap ga ik eens de ignorelijstfunctie gebruiken. Dus proficiat met deze eer, Pan en hate4recipe.![]()

Tot binnen 18 jaar aan de ontbijttafel![]()

Het nadeel is misschien dan weer het verlies in het gevoel van humor...Bedankt allemaal!
Het voordeel van vaderschap is misschien dat je geen zin hebt om tijd te steken in conflict op het internet. Voor de eerste keer in mijn games.telenet/9lives/BG lidmaatschap ga ik eens de ignorelijstfunctie gebruiken. Dus proficiat met deze eer, Pan en hate4recipe.![]()

Here come the dad jokes...Het nadeel is misschien dan weer het verlies in het gevoel van humor...![]()
Seriously wel. Gefeliciteerd. Je gaat de komende 18 a 20 jaar geen moment meer echt op uw gemak zijn....maar het wordt wel een rit die zwaar de moeite gaat zijn om te nemen. Er is niks dat tegelijk zo eng als tegelijk zo mooi is om dat te zien uitgroeien van klein meisje tot jonge vrouw.Bedankt allemaal!
Goch, dat gemak is relatief hoor. Hier zou ik er alle geld van de wereld willen voor geven om 18 jaar op mijn ongemak te zijn. Ik heb het zelf vooraf veel gedacht dat mijn leven minder aangenaam ging geweest zijn doordat ik mij veel zorgen ging maken. Jammer genoeg kan ik nu wel op mijn "gemak" zijn maar toch is mijn leven veel slechter dan hetgeen ik in mijn slechtste scenario's voor ogen had. Ik zou gewoon zeggen, geniet ervan, zelfs van de slechte dingen want eigenlijk zijn die nog zo slecht niet.Seriously wel. Gefeliciteerd. Je gaat de komende 18 a 20 jaar geen moment meer echt op uw gemak zijn....maar het wordt wel een rit die zwaar de moeite gaat zijn om te nemen. Er is niks dat tegelijk zo eng als tegelijk zo mooi is om dat te zien uitgroeien van klein meisje tot jonge vrouw.
Dan kun je uiteindelijk samen met de vrouw een klein traantje weg pinken terwijl de muziek van Up speelt en is die keer dat ze ruim twee uur te laat thuis was van een fuif en haar phone niet opnam waardoor je in lichte paniek zat rond te rijden om 4 uur s'nachts enkel nog een herinnering.