Je glimlach van vandaag

Ik ben dat hele "Westvleteren bier" masturbatie/snobisme echt kotsbeu.
Proficiat, je hebt bier gekocht, wat een prestatie!
En voor je het insinueert: neen, ik ben niet jaloers op uw aankoop aangezien ik geen bier lust, laat staan om er een triest statussymbool van te maken.
/rant
You must be fun at parties :p
Laat hem eens blij zijn met zijn bier

En voor je het insinueert: neen, ik ben niet jaloers op uw aankoop aangezien ik geen bier lust, laat staan om er een triest statussymbool van te maken.
/rant
West-Vleteren is nu mss wel het enige bier waar het wel een prestatie is om het vast te krijgen. Ik herinner me nog onze belnamiddagen met de studentenclub waar we uren lang met 6 man zaten te telefoneren naar de abdij tot er eens iemand binnenraakte bij de paters. Geen idee hoe moeilijk het tegenwoordig is, maar als je een krat in handen krijgt is dat zeker een glimlach waard.

/rant
Toch blij dat het een emotie losmaakt :)

Eerste keer ooit dat ik een bestelling plaatste. Ik ga er maar 6 voor mezelf houden. Dat het overroepen en overpriced is, volg ik zelfs eerlijk gezegd, maar neemt niet weg dat ik er toch zal van genieten.

/rant
Als je het niet lust, snap je inderdaad niet hoe het is om het te kunnen kopen.

De grootouders daarnet verheven naar het OLED-masterrace. Ze hadden mijn oude C8 bij mijn ouders zien staan en ze moesten er ook een hebben :unsure:

Geen idee hoe oud Pan is, maar tegen dan wsl eerder 50 of 60 jaar oude pannekoeken. Maarja kijk, als mijn dochter pansexueel is dan zullen we dat maar aanvaarden, he. #dadjokes
Pan moet eens in groot onderhoud voor een nieuw anti-aanbaklaagje, want de mopjes zijn serieus aangebrand.

Seriously wel. Gefeliciteerd. Je gaat de komende 18 a 20 jaar geen moment meer echt op uw gemak zijn....maar het wordt wel een rit die zwaar de moeite gaat zijn om te nemen. Er is niks dat tegelijk zo eng als tegelijk zo mooi is om dat te zien uitgroeien van klein meisje tot jonge vrouw.

Dan kun je uiteindelijk samen met de vrouw een klein traantje weg pinken terwijl de muziek van Up speelt en is die keer dat ze ruim twee uur te laat thuis was van een fuif en haar phone niet opnam waardoor je in lichte paniek zat rond te rijden om 4 uur s'nachts enkel nog een herinnering.
Ik heb echt van weinig (niks denk ik) bang of stress, behalve dat iemand foute dingen (tegen haar wil) gaat doen met mijn dochter. Ze is nu 3,5 maar ik heb nu al stress voor als ze 12-14-16 gaat zijn.

Geen idee hoe oud Pan is, maar tegen dan wsl eerder kalende 50 of 60 jaar oude pannekoeken. Maarja kijk, als mijn dochter panseksueel is dan zullen we dat maar aanvaarden, he. #dadjokes
This is just wrong in so many ways :unsure:

Terug
Bovenaan