Je glimlach van vandaag

Alweer een hoop reizen geboekt, waaronder Kroatië.

De laatste grondstoffen op deze planeet behoren aan mij toe.

De generaties na ons, erven vervuiling en massa's vakantiefoto's.

3 minuten en 22 seconden. Zo lang bleef de vierjarige Xavier onder water nadat hij per ongeluk in het zwembad belandde.
Altijd goed dat een kind gered wordt uit een zwembad. :clap:

Ik kan persoonlijk zeggen dat ik ooit als kind peuter ook minuten lang onder water ben geweest.
Ik denk dat zoiets veel meer voorkomt dan je denkt. 1 seconde je aandacht verslappen en je kind springt in het water hé! :S

Dat was in een zwembad in Portugal. Ik was vergeten mijn zwembandjes aan te doen en ik was in het diepe water gesprongen.
Er was enorm veel paniek. De redder had blijkbaar ook enorm veel moeite om mij eruit te halen, omdat ik tegenstrubbelde. Ik was blijkbaar aan het wuiven op de bodem, aan het rondspringen en continue vrolijk aan het lachen.

Ik had als peuter helemaal niet door dat ik aan het verzuipen was en ik vond toen de hele toestand grappig. Misschien wel goed ook, want zo was ik dus niet in paniek, heb ik toen ook niks water binnengekregen en was ik achteraf gewoon 'ok'. Ik moest dus ook helemaal niet gereanimeerd worden of zo, ondanks de lange tijd onder water.

Opmerking: Bovenstaande is natuurlijk wat mijn moeder mij achteraf gezegd heeft, zelf herinner ik er niet veel meer van. :tongue:

3 minuten en 22 seconden. Zo lang bleef de vierjarige Xavier onder water nadat hij per ongeluk in het zwembad belandde.
Altijd goed dat een kind gered wordt uit een zwembad. :clap:

Ik kan persoonlijk zeggen dat ik ooit als kind peuter ook minuten lang onder water ben geweest.
Ik denk dat zoiets veel meer voorkomt dan je denkt. 1 seconde je aandacht verslappen en je kind springt in het water hé! :S

Dat was in een zwembad in Portugal. Ik was vergeten mijn zwembandjes aan te doen en ik was in het diepe water gesprongen.
Er was enorm veel paniek. De redder had blijkbaar ook enorm veel moeite om mij eruit te halen, omdat ik tegenstrubbelde. Ik was blijkbaar aan het wuiven op de bodem, aan het rondspringen en continue vrolijk aan het lachen.

Ik had als peuter helemaal niet door dat ik aan het verzuipen was en ik vond toen de hele toestand grappig. Misschien wel goed ook, want zo was ik dus niet in paniek, heb ik toen ook niks water binnengekregen en was ik achteraf gewoon 'ok'. Ik moest dus ook helemaal niet gereanimeerd worden of zo, ondanks de lange tijd onder water.

Opmerking: Bovenstaande is natuurlijk wat mijn moeder mij achteraf gezegd heeft, zelf herinner ik er niet veel meer van. :tongue:
Dus 't is door zuurstoftekort?

Dus 't is door zuurstoftekort?
Weet ik veel. Herinner jij nog veel zaken van toen je een peuter waart? Ik alvast niet. :tongue:

Van voor mijn 10 jaar herinner ik zo goed als niks meer. Ja dat zal dan door zuurstoftekort zijn zeker! Dat is permanent beschadigd in mijn hersenen! :D

1) Er rijden gelukkig toch een paar bussen
2) De chauffeur was nog vriendelijk ook! (Ik wou nog altijd in't midden opstappen door door de gewente, maar liep dan awkward naar de voorkant en hij kon erom lachen.)
3) Hij hielp een vrouw in een rolstoel opstappen (nee, da's lang niet altijd het geval).
Zulke kleine gebaren kunnen toch wel mijn dag maken! :)
Nadien moest die vrouw samen met mij afstappen en ik heb haar ook een handje geholpen.
Dankbaar dat dat mens was! :love2:

Heel veel eigenlijk.
De ene persoon zal meer herinneringen van zijn kindertijd hebben dan de andere dan. Leuk voor jou dat je veel herinneringen eraan hebt over gehouden. Allé ja toch als het positieve herinneringen zijn (wat ik hoop).

De staking bij VRT. Gewoon heel de tijd door op de radio daarnet zonder een hele hoop gezever ertussen.
Glimlach van vandaag: Ik heb deze week verlof. :tongue:
Straks gaan we nog naar een concert ..

De staking bij VRT. Gewoon heel de tijd door op de radio daarnet zonder een hele hoop gezever ertussen.
Prachtig toch hoe de vakbond hier aantoont dat er nog serieus wat marge zit om te besparen gezien dat mensen nu minder klagen over wat er op de radio komt. :unsure:

t3qkhrohrh321.jpg

Terug
Bovenaan