Je glimlach van vandaag

1) Er rijden gelukkig toch een paar bussen
2) De chauffeur was nog vriendelijk ook! (Ik wou nog altijd in't midden opstappen door door de gewente, maar liep dan awkward naar de voorkant en hij kon erom lachen.)
3) Hij hielp een vrouw in een rolstoel opstappen (nee, da's lang niet altijd het geval).
Zulke kleine gebaren kunnen toch wel mijn dag maken! :)
Nadien moest die vrouw samen met mij afstappen en ik heb haar ook een handje geholpen.
Dankbaar dat dat mens was! :love2:
Gelukkig is niet elke buschauffeur een verzuurde primaat die te lui is om te werken. Spijtig genoeg is de meerderheid bij het openbaar vervoer dat wel.

Gelukkig is niet elke buschauffeur een verzuurde primaat die te lui is om te werken. Spijtig genoeg is de meerderheid bij het openbaar vervoer dat wel.

Lever hier uw bijdrage

Lever hier uw bijdrage
Laat het uit, al genoeg zeveraars die hun onwetendheid tentoonspreiden door te veralgemenen..

Als je "ik wordt" schrijft, is dat eigenlijk nog dik betaald.
Overheid hé, allez kga ene drinken, ik batch sebiet wel uit.

Ik bedoel, staking! Ik ga eens barbecuen, heb hier in Gent wel een buurman die dan altijd vies naar mij kijkt, maarja binnenkort zet ik een achterbouw voor zijn venster.

Laatst bewerkt:
Overheid hé, allez kga ene drinken, ik batch sebiet wel uit.

Ik bedoel, staking! Ik ga eens barbecuen, heb hier in Gent wel een buurman die dan altijd vies naar mij kijkt, maarja binnenkort zet ik een achterbouw voor zijn venster.
Kunt ge tijdens het pintelieren op een werkdag wuiven naar uw buurman!

Het beeld dat velen hier hebben van ambtenaren samengevat

michiel.jpg

Vanmorgen kwam er iemand achter mij gereden (fiets), en die riep " "Tring tring!"... 😳😅" "Ja sorry, mijn bel is kapot!"

Ik moest toch even lachen. 😅😄

Moesten alle mensen zonder bel nu eens zoiets doen i.p.v. mij maar stilzwijgend voorbij te steken en soms zelfs de pas afsnijden en zeker met die irritante steps, maar gelukkig zie ik ze al veel minder...
(Ik heb gezichtsverlies links, maar goed, dat weten de mensen natuurlijk niet.)

Terug
Bovenaan