https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/0...GsD1ssoGHAFO0iuKXNv5EZQg_RW3C80pNIfzFB-GpBCpk
Goed dat er wat verandering komt.
Goed dat er wat verandering komt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdekke, dat is lang geleden. Een (nu) gepensioneerde collega van die kanten maakte dat vroeger soms ook eens klaar. Dat was echtNa 7 vroeges waarbij ik voor de laatste 2 maar 4u slaap heb gehad doet het deugd dit te kunnen zien
Bekijk bijlage 9921
Vrijdag mensen op bezoek gehad die een serieuze fietstocht van enkele dagen deden. Die zijn in onze hangar komen overnachten.
Kheb Lokerse paardenworsten voor hen gemaakt en nadien was het zo gezellig (met enkele zware biertjes natuurlijk) in de tuin dat het 0:30 was tegen dat ik in m'n bed geraakte.
Zaterdagavond naar de CL-finale gekeken die een ruim halfuur te laat begonnen is door problemen met supporters.. Dus het was ook snel middernacht.
.Nog nooit gegeten, maar ik wil ook wel eens tot daar fietsen precies!Na 7 vroeges waarbij ik voor de laatste 2 maar 4u slaap heb gehad doet het deugd dit te kunnen zien
Bekijk bijlage 9921
Vrijdag mensen op bezoek gehad die een serieuze fietstocht van enkele dagen deden. Die zijn in onze hangar komen overnachten.
Kheb Lokerse paardenworsten voor hen gemaakt en nadien was het zo gezellig (met enkele zware biertjes natuurlijk) in de tuin dat het 0:30 was tegen dat ik in m'n bed geraakte.
Zaterdagavond naar de CL-finale gekeken die een ruim halfuur te laat begonnen is door problemen met supporters.. Dus het was ook snel middernacht.

#ikbenthuisBekijk bijlage 9931
Sterkte aan de fans.
Kunnen misschien allemaal onze Facebook profiel foto aanpassen uit solidariteit.
Thuis/Familie? Is dat niet die serie voor derderangsacteurs die nergens meer aan de bak komen?Bekijk bijlage 9931
Sterkte aan de fans.
Kunnen misschien allemaal onze Facebook profiel foto aanpassen uit solidariteit.
oef, Flikken wordt wel uitgezondenBekijk bijlage 9931
Sterkte aan de fans.

Respect!Mijn dochter die voor 6j te zijn al verrassend veel van auto's weet, haar lievelings is de Porsche 992 GT3. Wat een kind![]()
Nog tien jaartjes se. Dat wordt een mooie my sweet 16.Mijn dochter die voor 6j te zijn al verrassend veel van auto's weet, haar lievelings is de Porsche 992 GT3. Wat een kind![]()
't zal ne Burago worden vrees ik.Nog tien jaartjes se. Dat wordt een mooie my sweet 16.