Je glimlach van vandaag

Na 7 vroeges waarbij ik voor de laatste 2 maar 4u slaap heb gehad doet het deugd dit te kunnen zien

IMG_20220529_212526.jpg

Vrijdag mensen op bezoek gehad die een serieuze fietstocht van enkele dagen deden. Die zijn in onze hangar komen overnachten.
Kheb Lokerse paardenworsten voor hen gemaakt en nadien was het zo gezellig (met enkele zware biertjes natuurlijk) in de tuin dat het 0:30 was tegen dat ik in m'n bed geraakte.

Zaterdagavond naar de CL-finale gekeken die een ruim halfuur te laat begonnen is door problemen met supporters.. Dus het was ook snel middernacht.

Na 7 vroeges waarbij ik voor de laatste 2 maar 4u slaap heb gehad doet het deugd dit te kunnen zien

Bekijk bijlage 9921

Vrijdag mensen op bezoek gehad die een serieuze fietstocht van enkele dagen deden. Die zijn in onze hangar komen overnachten.
Kheb Lokerse paardenworsten voor hen gemaakt en nadien was het zo gezellig (met enkele zware biertjes natuurlijk) in de tuin dat het 0:30 was tegen dat ik in m'n bed geraakte.

Zaterdagavond naar de CL-finale gekeken die een ruim halfuur te laat begonnen is door problemen met supporters.. Dus het was ook snel middernacht.
Verdekke, dat is lang geleden. Een (nu) gepensioneerde collega van die kanten maakte dat vroeger soms ook eens klaar. Dat was echt 👌.

Bekijk bijlage 9921

Nog nooit gegeten, maar ik wil ook wel eens tot daar fietsen precies! :love2:

Eerder een glimlach van gisteren, maar kom. Een hele dag met het gezin naar de Efteling. Eerste keer voor de dochter van 3.5 en al meteen mee in het vliegend schip. Trots op haar en blije ik.

Deze ochtend aan de oversteekplaats, rond 8u20. Twee toffe jongens van middelbare leeftijd stappen van de bus af, duidelijk deftig dronken. :eek:
Met veel lawaai trachten ze de fietsers duidelijk te maken dat afstappen aan de oversteekplaats veiliger is. De laatste fietser laat zich niet terecht wijzen en bijt vocaal van zich af.
Daarop gooit de grootste van de twee een leeg colablikje naar de fietser, hij mist.
Daarna wandelen ze verder naar de winkelstraat, daarbij lopen ze bijna onder een politievoertuig. De grootste valt hierbij over zijn eigen voeten en maakt een buiteling. Dan ging hij wat bij de agenten, die gestopt waren, zijn fantasieën vertellen.
Leuke wereld soms toch. :rofl:

Gewoon het feit dat er dankzij aankopen op bol.com via trooper een paar eurootjes naar het dierenasiel (waar mijn kat is geadopteerd) zijn gegaan. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn dochter die voor 6j te zijn al verrassend veel van auto's weet, haar lievelings is de Porsche 992 GT3. Wat een kind :love:

Terug
Bovenaan