Je glimlach van vandaag

De man die hier nog wat gyproc kwam afwerken was enorm dankbaar dat ik voor hem een nummer in zijn gsm wou steken.
"Ik nie ken telefoon, ik ken *wijst naar gyproc* "

In de VS lees je nu in de media waarschuwingen in verband met de "crazy" inwoners van Wisconsin, waar het vaak een traditie is om rauw vlees te eten voor de feesten. Dus echt van die (typisch Amerikaanse) artikels over hoe ze enkel in Wisconsin gek genoeg zijn om rauw vlees te eten, met reacties op artikels hoe compleet idioot en getikt die mensen zijn.

En hier zitten we in Vlaanderen, waar hopen mensen hun américain, martino, of gewoon gehakt op brood smeren :)

En ja, uiteraard is er altijd een klein risico, en is de situatie in een staat waar veel mensen zelf dieren jagen/slachten anders, maar iedereen is dan wel gek op sushi.

Ineens zijn ze hier buiten om de hoek met een paar man op hun trompet enzo live kerstmuziek aan 't spelen! 😍

Ik ben zeker fan van Heideroosjes, maar deze plaat doet 't em toch niet voor mij hoor.
Refrein, cava nog. Maar die geforceerde rijmen... Marco kan écht veel betere teksten schrijven.

Vanmorgen stak er een brief in de bus van paypal... dat ik een account heb die inactief staat en die ze gaan schrappen of ik moet 10 euro dokken.
Ging over een mailadres dat ik al bijna 15 jaar niet meer gebruikt heb. Gelukkig stond de account gelinkt aan mijn gsm nummer zodat ik paswoord kon resetten.

Stond daar nog geld op zeg :lol: rap een transferke gedaan naar mijn echte paypal account

feftig euro is feftig euro hé !

Deze voormiddag op de valreep na veel zwoegen nog een laatste deal gesloten waar al maanden op gewerkt wordt, uitslag van mijn examen Elektricien gekregen (geslaagd!) én mijn nieuwe laptop komt zo dadelijk toe.
It's all coming together - tijd voor kerstverlof 🎅

Terug
Bovenaan