Je glimlach van vandaag

Dan hebt gij nog chance. Zie maar dat ge snel kunt pissen of ze komen u om 2 uur wakker maken en zeggen dat als ge binnen een uur nog niet geweest zijt ze een sonde komen steken. :unsure:
Ze zouden het woord sonde nog niet uitgesproken hebben of ik zou al ter plekke aan het pissen zijn. Ik mag er niet aan denken.

Ik heb nog nooit zo snel zoveel moeite gedaan kan ik u zeggen :unsure:
Ik weet nog toen ik op de tafel lag om geopereerd te worden dat ik een verpleegster hoorde vragen of ze een sonde moest steken tegen de chirurg. Ik heb daar ook wel vlotjes mijn haken in geslaan. 😁

Mijn firmware van de autoradio bijgewerkt naar een nieuwere versie en nu speelt Bluetooth en android auto even luid af als dab of fm.

Dat is een glimlach waard.

Twee mensen met een mentale beperking uit een verzorgingshuis iets verderop zaten al 'vrrrr' roepend en kinderlijke praat verkopend in hun go-carts op straat rond te sjezen. Zegt de ene plots tegen de andere: "Seg, gaan we seffens dag zeggen bij de Kevin?" Zegt de andere kurkdroog: "Nee, die is niet thuis, die blijft vanavond bij uw moeder slapen", gevolgd door een vettige lach.

Ik kwam even niet meer bij.

Twee mensen met een mentale beperking uit een verzorgingshuis iets verderop zaten al 'vrrrr' roepend en kinderlijke praat verkopend in hun go-carts op straat rond te sjezen. Zegt de ene plots tegen de andere: "Seg, gaan we seffens dag zeggen bij de Kevin?" Zegt de andere kurkdroog: "Nee, die is niet thuis, die blijft vanavond bij uw moeder slapen", gevolgd door een vettige lach.

Ik kwam even niet meer bij.
Echte vriendschap is altijd mooi om te zien :love:

Komt de jongste vanmorgen bij mij met een Kinder melkschijfje: ‘mama, deze is perfect, die kan ik niet opeten’
Dus nu ligt er een ‘perfect’ melkschijfje in de koelkast.

Ik zit hier in het kelderverdiep in het Jessa Ziekenhuis in Hasselt.
Smartphone ( Samsung A70) met twee simkaarten Proximus en Mobile Vikings, beide tegenwoordig proximus netwerk, slechte ontvangst, Mobile Vikings soms iets beter dan Proximus.
Oude domme Nokia gsm, perfecte ontvangst, geen enkel probleem.

Terug
Bovenaan