JorisBlack
Well-known member
Omwille van privacy-shizzle dus enkel naar Carrion gestuurd die wel zal vouchen that it did happen![]()
ik zit ook niet in de met privacy, ik wil ook wel vouchen.
Waar kan ik zo een voucher krijgen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omwille van privacy-shizzle dus enkel naar Carrion gestuurd die wel zal vouchen that it did happen![]()
ik zit ook niet in de met privacy, ik wil ook wel vouchen.
I know...Niet dat ik uw hoop wil ontnemen, maar poetsvrouwen is vaak hit or mis he

Heb dat met Whisky. Had zo eens 2 flessen gekocht aan elk 45 euro, limited version met serienr. 1 om op te drinken en een om te bewaren. Na 4jr blijken die nu rond de 700 a 800 euro te gaan. Had er beter meer gekocht.Een LP die ik destijds uit de platenbak nam en met 400 Bfr betaalde (terwijl ik dacht: wat is dat nu weer voor onzin, rood vinyl...), nu op Discogs te koop zien staan aan €215 - €299...![]()
Mijn madam heeft de stoof doen branden.... snorryIk ruik het al alsof het bij mijn geburen was.
Mijn madam heeft de stoof doen branden.... snorry
Millenial? Dat zijn twee boomers he.Is dat nu typisch millenial gedrag? Chatten met uw broer op een openbaar forum?
Je kan niet geloven hoe sexy ik je vind. Ik heb altijd een zwak gehad voor vrouwen die hele dagen vies kijken.Is dat nu typisch millenial gedrag? Chatten met uw broer op een openbaar forum?

Op de 1 of andere manier wil ik die dan temmen in bed.Millenial? Dat zijn twee boomers he.
Je kan niet geloven hoe sexy ik je vind. Ik heb altijd een zwak gehad voor vrouwen die hele dagen vies kijken.Op de 1 of andere manier wil ik die dan temmen in bed.
Ik ben (volgens de meeste definities) nog NET een millennial. En die 2 zijn echt wel oudere zakken dan mij.Millennials - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
Ik weet niet van welk jaar ze zijn natuurlijk maar boomers zijn het wel niet (gen x of millenial) :')
Gij wisselt wel heel snel van anti naar pro hé. Zeker dat het niet de tijd van de maand is?

Blij dat het meegevallen is!@Tha_nOn
Bedankt om een paar weken terug een andere kijk op naschoolse opvang te posten.
Laatste weken een paar keer gebruik van gemaakt en dat viel enorm mee! Onverwachts ook voor hen....![]()
Ik ben (volgens de meeste definities) nog NET een millennial. En die 2 zijn echt wel oudere zakken dan mij.
Dus het is Gen X, waar ik me zelf ook comfortabeler bij voel![]()
, maar gen x lijkt mij idd een betere fit. Helaas bekt dat niet zo lekker hé.Link?@Tha_nOn
Bedankt om een paar weken terug een andere kijk op naschoolse opvang te posten.
Laatste weken een paar keer gebruik van gemaakt en dat viel enorm mee! Onverwachts ook voor hen....![]()
en zeggen dat we dan nog eens buren zijn. Wat zijn we mee met onze tijd....Is dat nu typisch millenial gedrag? Chatten met uw broer op een openbaar forum?