Je glimlach van vandaag

Een LP die ik destijds uit de platenbak nam en met 400 Bfr betaalde (terwijl ik dacht: wat is dat nu weer voor onzin, rood vinyl...), nu op Discogs te koop zien staan aan €215 - €299...🤪

Een LP die ik destijds uit de platenbak nam en met 400 Bfr betaalde (terwijl ik dacht: wat is dat nu weer voor onzin, rood vinyl...), nu op Discogs te koop zien staan aan €215 - €299...🤪
Heb dat met Whisky. Had zo eens 2 flessen gekocht aan elk 45 euro, limited version met serienr. 1 om op te drinken en een om te bewaren. Na 4jr blijken die nu rond de 700 a 800 euro te gaan. Had er beter meer gekocht.

I kid, I kid

Van ulle stoof hebben we geen last, 't is den andere kant bij Guido meer. Diene durft al nekeer een overschotjen opstoken.

DKJhx9l.gif

Millenial? Dat zijn twee boomers he.

Ik weet niet van welk jaar ze zijn natuurlijk maar boomers zijn het wel niet (gen x of millenial) :')

Je kan niet geloven hoe sexy ik je vind. Ik heb altijd een zwak gehad voor vrouwen die hele dagen vies kijken. 😍😍😍 Op de 1 of andere manier wil ik die dan temmen in bed.

Gij wisselt wel heel snel van anti naar pro hé. Zeker dat het niet de tijd van de maand is?

@Tha_nOn
Bedankt om een paar weken terug een andere kijk op naschoolse opvang te posten.
Laatste weken een paar keer gebruik van gemaakt en dat viel enorm mee! Onverwachts ook voor hen.... 🙂

Ik weet niet van welk jaar ze zijn natuurlijk maar boomers zijn het wel niet (gen x of millenial) :')

Gij wisselt wel heel snel van anti naar pro hé. Zeker dat het niet de tijd van de maand is?
Ik ben (volgens de meeste definities) nog NET een millennial. En die 2 zijn echt wel oudere zakken dan mij.
Dus het is Gen X, waar ik me zelf ook comfortabeler bij voel :unsure:

Ik ben (volgens de meeste definities) nog NET een millennial. En die 2 zijn echt wel oudere zakken dan mij.
Dus het is Gen X, waar ik me zelf ook comfortabeler bij voel :unsure:

Zwarten is 41 zo blijkt dus zou nog net als millenial kunnen aanzien worden afhankelijk van zijn verjaardag :thinking: , maar gen x lijkt mij idd een betere fit. Helaas bekt dat niet zo lekker hé.

Bende gen x-ers

Terug
Bovenaan