D
Deleted member 611
Guest
Zou Poetin ook beter doen.Afrekening energieleverancier (gas en elektriciteit). Bijna 200 euro terugtrekken![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou Poetin ook beter doen.Afrekening energieleverancier (gas en elektriciteit). Bijna 200 euro terugtrekken![]()
In België zitten we volgens mij wel over de 500 dagen zonder gestroopte neushoorn.In Afrika op een natuurreservaat. Hebt gij weet van veel gestroopte neushoorns in België?![]()
En wij doen dat hier in België zonder al dat politiegeweldIn België zitten we volgens mij wel over de 500 dagen zonder gestroopte neushoorn.

Idem, met de dochter en de hond langs me.'s Middags in de tuin gegeten in de zon. Al is het nu wel een ergernis om terug achter dat bureau'ke te gaan zitten.

Zal ik anders mijn stem wijzigen?Glimlach want veel stemmen maar er is een gelijkstand dus ik post het nog 1x hier. Nog tot 14u om te stemmen. Help een event crewie uit de nood
![]()
Uitdaging - Foto Uitdaging | April | POLL | Tegenlicht
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de...www.beyondgaming.be

Het is al in orde (tot nu toeZal ik anders mijn stem wijzigen?![]()
)
Het was in orde. Weer gelijkstand.Het is al in orde (tot nu toe)
Bedankt voor alle extra stemmen. Dat maakt echt mijn glimlach van vandaag!![]()

Geen plan voor als't gelijkstand eindigt?Het was in orde. Weer gelijkstand.
*sweating intensifies*
Waarschijnlijk de jury laten tiebreaken. Maar leuker als er iemand zo wint natuurlijkGeen plan voor als't gelijkstand eindigt?

Dan kiest de dictator.Geen plan voor als't gelijkstand eindigt?
Dan mag Gavin kiezenWaarschijnlijk de jury laten tiebreaken. Maar leuker als er iemand zo wint natuurlijk
Lekker spannend wel natuurlijk!![]()

Iedereen een disqualify dan ofzo?Dan mag Gavin kiezen![]()
Dan kiest de dictator.

"