Mulan
Well-known member
Ahnee net omdat die allemaal in den duik gestroopt zijn natuurlijk!In Afrika op een natuurreservaat. Hebt gij weet van veel gestroopte neushoorns in België?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahnee net omdat die allemaal in den duik gestroopt zijn natuurlijk!In Afrika op een natuurreservaat. Hebt gij weet van veel gestroopte neushoorns in België?![]()
Mijn regio zit ook al enkele jaren zonder rhino loss.In Afrika op een natuurreservaat. Hebt gij weet van veel gestroopte neushoorns in België?![]()

Hier in de streek blijft het aantal Rhinos redelijk stabiel!Mijn regio zit ook al enkele jaren zonder rhino loss.![]()

Nu gaat ge moeten bijbetalen als je ze terug brengt heVanmorgen 9 bakken bier gaan halen (wat zware bieren). Ik vond dat de prijs al meeviel voor bakken die toch snel 30-35/stuk kosten. Nu bij uitladen gezien op het ticket dat em het leeggoed heeft afgetrokken ipv opgeteld.![]()

Ik ga mijn leeggoed gewoon op een ander terugbrengen. Waterdicht plan.Nu gaat ge moeten bijbetalen als je ze terug brengt he![]()

Wanneer ist drink?Ik ga mijn leeggoed gewoon op een ander terugbrengen. Waterdicht plan.![]()
Verspreid, we doen geen babyborrel, maar ontvangen de mensen thuis. Op @Brecht na komen forumleden wel laatst.Wanneer ist drink?
Strak plan, ook zo gedaan. Zonder forum.Verspreid, we doen geen babyborrel, maar ontvangen de mensen thuis. Op @Brecht na komen forumleden wel laatst.
Altijd verspreid doen, dan kunt ge zelf meer drinkenVerspreid, we doen geen babyborrel, maar ontvangen de mensen thuis. Op @Brecht na komen forumleden wel laatst.

Geen probleem, ik kan wachtenVerspreid, we doen geen babyborrel, maar ontvangen de mensen thuis. Op @Brecht na komen forumleden wel laatst.

Die zegt toch altijd 'weet wat ge eet'?...en het idee is dan om Jeroen Meus in te huren en dan filmen we hoe die koeienvlaaien maakt en serveert aan die afrikanen zodat het lijkt dat die kak eten"

Dit doet mij zo hard denken aan een (fake?) filmpje in dezelfde context.