Hier kan ik dus niet mee lachen, hoe zeer ik probeer. Dat moment raakte mij te hard. Disney heeft mij gekraakt

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier kan ik dus niet mee lachen, hoe zeer ik probeer. Dat moment raakte mij te hard. Disney heeft mij gekraakt

Ik heb er ook een paar ivoren toren prekers opgezwierd. Feels good!Al die quote's van mensen die al lang op mn ignore list staan... streelt m'n ego ergens welen nee ik klik niet op SHOW CONTENT; daarvoor is teveel gebeurd.
Mijn ma doet dit dus echt.
Een kennis haar schoonmoeder zit ook heel vaak in Spanje, die foetert dan wel eens dat ze "weer moeten puzzelen om de kinderen af te kunnen halen van school".Mijn ma doet dit dus echt.
Die zit of op haar appartement hier, of in dat van haar vriend 50km verder of in Spanje of ze zijn weg met de mobilhome. Altijd weer gokken waar ze zitten als ge haar nodig hebt.
Nuja, laat ze maar doen en genieten, ik heb niks van doen met haar planning en agenda natuur.

)Nooit begrepen wat mensen goed vonden aan die kerel. Dat is (was) gewoon ene die teert op zijn West-Vlaamse boertigheid, en er nog trots op is ook. Net zoals Flip Kowlier en Preuteleute... Ik kan me wel in ieder geval voorstellen welk soort volk naar die muziek luistert.Kem e kleintje. Mo' 't skiet verre - Arno
![]()
Nu weten we tenminste waarom die altijd een zonnebril draagt
Samen met het brutoloon-topic en de welke film heb je gekeken, maken dit de persoon die je bentSerieus, worden er nu al punten uit gedeeld omdat iemand een bepaalde muzikant niet graag hoort?

FOUTSamen met het brutoloon-topic en de welke film heb je gekeken, maken dit de persoon die je bent![]()

Ooit een inspectie door de overheid moeten coördineren waarbij er 3 ambtenaren kwamen nakijken of we een nieuwe wetgeving wel (volledig en juist) hadden geïmplementeerd. 2 ambtenaren voor Vlaams niveau en eentje federaal.Een gesprek aan het volgen van 2 ambtenaren die ruzie maken over wie van hun het meeste werkt![]()
”.

50% minder kans om daarin te belanden als je het werkwoord "trekken" niet gebruikt.FOUT
Uw persoonlijkheidsprofiel wordt exclusief geschetst aan de hand van deze thread:
![]()
Een gesprek aan het volgen van 2 ambtenaren die ruzie maken over wie van hun het meeste werkt![]()
Welke pizza?Glimlach van gisterenavond:
Ik ben op het gemak aan het koken en vrouwlief die aant sporten is zegt: "aja kijk eens in mijn werktas, ik heb nog wat mee voor u"
2 pizzapunten
Dat stemt me dus heel blij.