Je glimlach van vandaag

5b144377babe8382c01f12a9b42dd89c64da1632.jpg
Hier kan ik dus niet mee lachen, hoe zeer ik probeer. Dat moment raakte mij te hard. Disney heeft mij gekraakt 😭

Mijn ma doet dit dus echt.
Die zit of op haar appartement hier, of in dat van haar vriend 50km verder of in Spanje of ze zijn weg met de mobilhome. Altijd weer gokken waar ze zitten als ge haar nodig hebt.
Nuja, laat ze maar doen en genieten, ik heb niks van doen met haar planning en agenda natuur.
Een kennis haar schoonmoeder zit ook heel vaak in Spanje, die foetert dan wel eens dat ze "weer moeten puzzelen om de kinderen af te kunnen halen van school". 😟
Vind dat ook wel zonde om te horen, dat grootouders in nood eens bijspringen vind ik zelf logischer dan dat ze meermaals per week de kleinkinderen "moeten" opvangen. :S
(Zij werkt deeltijds van thuis uit, haar partner werkt op fietsafstand van huis)

Ik vind het ook logischer dat mensen ervan profiteren nu ze eindelijk kunnen én voorlopig nog kunnen.
(Maar heel dankbaar dat mijn ouders in geval van ziekte willen bijspringen. 🤗)

Beetje respectvol blijven voor de muzikant en zijn luisteraars is wel op zijn plaats.
Kem e kleintje. Mo' 't skiet verre - Arno

cover-arno-hintjens.jpg

Nu weten we tenminste waarom die altijd een zonnebril draagt
Nooit begrepen wat mensen goed vonden aan die kerel. Dat is (was) gewoon ene die teert op zijn West-Vlaamse boertigheid, en er nog trots op is ook. Net zoals Flip Kowlier en Preuteleute... Ik kan me wel in ieder geval voorstellen welk soort volk naar die muziek luistert.

Een gesprek aan het volgen van 2 ambtenaren die ruzie maken over wie van hun het meeste werkt :laugh:
Ooit een inspectie door de overheid moeten coördineren waarbij er 3 ambtenaren kwamen nakijken of we een nieuwe wetgeving wel (volledig en juist) hadden geïmplementeerd. 2 ambtenaren voor Vlaams niveau en eentje federaal.
Na een paar KMO’s waren wij hun eerste grote site die ze kwamen controleren.

Zonder zever, eerste half uur van de introductie vergadering waren die onder elkaar aan het discussiëren wie welke bevoegdheid had. We zaten daar zo wat ongemakkelijk bij van “moeten wij nu efkes buiten gaan of moeten we die sebiet nog uit elkaar trekken :unsure: ”.
En dan aansluitend begon er ene te kreften tegen mij “ha, jullie dachten waarschijnlijk dat we die wetgeving niet zouden komen afdwingen zoals meestal bij die grote firma’s! Maar dan gaat dat dus hard tegenvallen!” :wtf:

Die heeft zich op’t einde wel geëxcuseerd 🤷‍♂️

Joepie Twitter terug uncencored!!

LAND OF THE FREE AND Bring TRUMP BACK

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is voor mij de zowat slechtste week geweest in de voorbije 5 jaar door een situatie die ik nu niet direct uit de doeken wil doen. Waar dan nog net die brief van de flikken bij kwam als kers op taart (al was dat peanuts eigenlijk vergeleken met de rest). Waardoor ik amper sliep en als een zombie rond liep.
Maar uiteindelijk bleek/blijkt alles toch meer dan goed gekomen, ik ben ne gelukkige mens.

Glimlach van gisterenavond:
Ik ben op het gemak aan het koken en vrouwlief die aant sporten is zegt: "aja kijk eens in mijn werktas, ik heb nog wat mee voor u"

2 pizzapunten :love2:

Dat stemt me dus heel blij.

Terug
Bovenaan