Je glimlach van vandaag

net een melding hier
Capture.png

:unsure:
(trouwens, is dat een nieuwe functie ofzo? "volgen")

Bestaat al even hoor maar ik wist dus niet dat de persoon in kwestie melding kreeg dat iemand hem volgt. Vrij awkward dit.🥲
In West-Vlaanderen is dit nochtans reden voor een glimlach! ‘Gie é gin moat’n’ “nink mo k’e followers, neh”

(Ik woon in West-Vlaanderen dus ik zet dit als glimlach, on-topic, neh! 😉)

Nog es een paar rondjes hard gespard.
Toch onbeschrijfelijk hoe wakker en gefocust ge wordt als ge ne stevige linkse hoek op uw kin krijgt 😍

Geluk bij een ongeluk.
Om 6u45 wakker gebeld worden, dan met den hond buiten gaan en zien dat ze auto's aan het takelen zijn omdat het veegplan is.
Gaan kijken en die van mij hare auto stond nog buiten, dus snel die kunnen verplaatsen.

*ding dong* ‘goh die omleiding amai ja ik ben wat later maa…’ mevrouw in kwestie haar voet bevriest op de tweede trede ‘oooh oei oh ja nee ja gij zijt Luc niet ogod ja nee die zijn verhuisd amaar mens ik zo mis mens mens excuseer madam excuseer!’
Hebt ge ze een kommeke koffie aangeboden ? En was er nog plaats in de diepvries ?

🤪

Deze middag met ex en de kinderen gereserveerd om te gaan eten en dan samen naar de Buitenspeeldag.
Pakweg een jaar geleden (voor mij) nog ondenkbaar, maar wel blij dat ik op dat vlak geëvolueerd ben.

Mensen die contact opnemen met de klantendienst voor een product dat ze gratis gekregen hebben en alsnog een invoice(paid) willen. Als ge vraagt waarom (want ze hebben niets betaald ervoor), dan doen ze zich simpel voor en is het van "aaah ja, das voor met de belastingen in orde te zijn hé"

Ik ben geen boekhouder van opleiding, maar kvraag me af hoeveel mensen zo vadertje staat trachten te bedotten of weten ze oprecht niet beter?

Terug
Bovenaan