Je glimlach van vandaag

Aangekomen in cap griz nez met een stralende zon, ondertussen brand de bbq al en zijn de eerste biertjes al verdwenen. Het begin van het weekend zit al goed.

Had recup tussen 9-14u.
Doe erna de laptop open en had 5 mails.

14u15 begon dus mijn paasweekend
Bekijk bijlage 8884

leaving-work-on-friday-leaving-work.gif

See ya bitcheeeessss.

Aangekomen in cap griz nez met een stralende zon, ondertussen brand de bbq al en zijn de eerste biertjes al verdwenen. Het begin van het weekend zit al goed.
Awel, dat zou mij nu ook goe afgaan. Geniet ervan!

Les 2 caps :love:

Wij zitten altijd in Wissant.

Awel, dat zou mij nu ook goe afgaan. Geniet ervan!

Les 2 caps :love:

Wij zitten altijd in Wissant.
Prachtige streek. De vrouw zou hier willen investeren voor een vakantiewoning om te verhuren, ikzelf sta er nog wat weigerachtig tegen. Maar ondertussen gaan we er toch maar van genieten.

Mijn vrouw haar Duitse familie is op bezoek. Paar kennen wel wat Nederlands en zaten met mijn schoonpa te kijken naar tv. Zet die Philippe Geubels op: dat is een Belgische komiek, goed hoor.
Die kennen we niet in Duitsland.
Ik kon het toch weer niet laten om er toch maar tussen te smijten: zijn grootvader jozef moeten jullie toch wel kennen zeker? 😄

Kleinsten buiten in gewoon zijn tshirt. Ik vraag ‘heb je warm genoeg?’ en die legt zijn handje op zijn voorhoofd en zegt ‘ja hoor’. 😵‍💫

Opstaan in de vakantie en op uw gemak een French press koffie maken, niet moeten haasten om op tijd te zijn, geen kopzorgen over de drukte van de dag... Dat maakt een mens blij.

We zijn welgeteld 90 seconden bij de kapper. Wijst de jongste naar ene met grijs haar en baard ‘mommy look, a old man, is that a old man?’
#shutupshutup

Terug
Bovenaan