Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had recup tussen 9-14u.
Doe erna de laptop open en had 5 mails.
14u15 begon dus mijn paasweekend
Bekijk bijlage 8884
Awel, dat zou mij nu ook goe afgaan. Geniet ervan!Aangekomen in cap griz nez met een stralende zon, ondertussen brand de bbq al en zijn de eerste biertjes al verdwenen. Het begin van het weekend zit al goed.
Prachtige streek. De vrouw zou hier willen investeren voor een vakantiewoning om te verhuren, ikzelf sta er nog wat weigerachtig tegen. Maar ondertussen gaan we er toch maar van genieten.Awel, dat zou mij nu ook goe afgaan. Geniet ervan!
Les 2 caps
Wij zitten altijd in Wissant.
Ik ben er effectief al een paar moeten gaan halen die zichzelf doodgetrokken hadden.Die heeft zichzelf dus bijna in frut vaneen gesnokt![]()
Ach, zulke die de hand aan zichzelf geslegen haddenIk ben er effectief al een paar moeten gaan halen die zichzelf doodgetrokken hadden.

Ik ben er effectief al een paar moeten gaan halen die zichzelf doodgetrokken hadden.
Effe serieus, politie was er met enkele combies, wij met de gebruikelijke 2 paar handen.Moet ge daar dan massaal voor uitrukken?
Zelfs niet gestorven door de climax, nog het ergste van al.Ach, zulke die de hand aan zichzelf geslegen hadden![]()

Vraagt eens wat ze van een curryworst vinden.Mijn vrouw haar Duitse familie is op bezoek.
Daar hebben we het vandaag ook al over gehad. De Belgische variant vinden ze niet te vreten.Vraagt eens wat ze van een curryworst vinden.

Maar curryworst in Duitsland is nog iets helemaal anders, dacht ik?Vraagt eens wat ze van een curryworst vinden.
Een frikandelMaar curryworst in Duitsland is nog iets helemaal anders, dacht ik?

Je hebt precies echt een lotje uit de loterij getrokken!Met de vriendin lekker in het zonnetje op een bankske in een parkje. En dan pistolets met babybels als ontbijt.![]()