Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier idem, ik zou er eigenlijk graag een nestkast voor hangen zodat we die nog meer te zien krijgen.Mijn tuin heeft de schattigste vogels, kan er uren naar kijken!
Bekijk bijlage 8832
Is absoluut de moeite waard! Bij ons hangen er twee en dat is een plezier om zien, in de ene een koppeltje meesjes en in de andere piepkleine bruine vogeltjes.Hier idem, ik zou er eigenlijk graag een nestkast voor hangen zodat we die nog meer te zien krijgen.
jammer genoeg vind ik nergens geen nestkastje specifiek voor roodborstjesIs absoluut de moeite waard! Bij ons hangen er twee en dat is een plezier om zien, in de ene een koppeltje meesjes en in de andere piepkleine bruine vogeltjes.
We hebben ook eind de tuin een oude voet van een plantenbak waar ik een mix aan vogelvoer op doe en dat trekt heel snel een vast publiek. Heel leuk voor kindjes ook.
Dat zijn van die half open kastjes, niet met zo’n rond gat zoals voor mezen.jammer genoeg vind ik nergens geen nestkastje specifiek voor roodborstjes
ja, maar ik heb al in ieder tuincentrum gezocht en nergens te vinden. En online bestellen van zo'n zaken, daar heb ik niet echt goeie ervaringen mee. Eigenlijk zou ik ergens een placide moeten vindenDat zijn van die half open kastjes, niet met zo’n rond gat zoals voor mezen.
In een vorig leven (= ruim voor ik kinderen had) maakte ik die zelf van wat resthout, voor verschillende soorten. Ooit ook een torenvalk gehuisvestja, maar ik heb al in ieder tuincentrum gezocht en nergens te vinden. En online bestellen van zo'n zaken, daar heb ik niet echt goeie ervaringen mee.

. Eigenlijk nog wel iets om met m’n kinderen te knutselen nu ze wat groter zijn 
Wat Wannez zegt, op zich is dat vrij eenvoudig te timmeren en wel zoveel voldoening van het zelf te doen.ja, maar ik heb al in ieder tuincentrum gezocht en nergens te vinden. En online bestellen van zo'n zaken, daar heb ik niet echt goeie ervaringen mee. Eigenlijk zou ik ergens een placide moeten vinden
You have money? I like money!Met poker een carré aas en ff later een straight flush.
Dan toch een correlatie tussen geluk in spel vs (niet in) liefde![]()

Net papa geworden van een flinke dochter. Wat...een...moment![]()
congratz!
da doet iets met een mens hé?
Niet normaal. Had de tranen in mijn ogen toen ze haar op mij legden.
Moet ge daar niet van gaan pissen?Raam open, even pauzeren achter de pc (haag aan 't scheren) en niets anders horen dan de waterval van de vijver. Rustgevender wordt het niet.
En zeggen dat er mensen op hun werk zitten ook.![]()